TIJD: 09.00 - 17.00
LOCATIE: Het Industriegebouw
STAD: ROTTERDAM
LAND: Nederland
EVENT TYPE: Training
Recruitment Marketing Automation is binnen werving een nieuwe discipline. Vanuit e-commerce, data analytics en marketing automation is deze nieuwe combinatie ontstaan. Een combinatie van inbound en outbound arbeidsmarktcommunicatie recruitment marketing, data & analyse, Candidate Relation Mananagement Software (CRM) en sourcing.
Doelgroep
De opleiding is voor iedereen die meer dan één jaar in het vakgebied van recruitment en/of arbeidsmarktcommunicatie zit. Je bent nieuwsgierig, gericht op innovatie en werkt nu al met Google Analytics en/of andere databronnen. En, niet onbelangrijk, je wilt vooroplopen in de komende state-of-the-art van recruitment. Succesvol! Je bent een liefhebber van het vak. Wilt veel nieuws horen en geïnspireerd worden, maar bent ook bereid om jouw kennis en ervaring te delen. Tijdens de sessies, maar voor daarna om de opgedane kennis en ervaring te delen.
Wil je weten of de tweedaagse Recruitment Marketing Automation aansluit bij jouw opleidingswensen? Neem dan contact op voor een vrijblijvend studieadvies.
CHECKLIST VOOR DEELNEMERS
- Je hebt meer dan één jaar ervaring in recruitment en/of arbeidsmarktcommunicatie
- Je wilt start-of-the-art het recruitmentvak oppakken
- Je maakt minimaal één keer per maand zelf gebruik van Google Analytics of een ander data analytics programma
- Je bent bereid om vooraf aan de tweedaagse training een aantal uren voorbereiding te doen in de vorm van lees-, kijk en luisterwerk.
- Je bent bereid om je kennis en ervaring met anderen te delen
- Je hebt toegang tot de data uit je huidige recruitmentproces, zoals dashboards in het ATS
- Je creëert weleens content in de vorm van social postings, blogs, vlogs e.d.
- Wat doe je nu al op gebied van
- Content
- Data
- Systemen
- Recruitment Marketing
- Automation