• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
  • Login
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • JobsNIEUW!
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • JobsNIEUW!
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Interviews

Bolier Talks Tech met Jeffrey Hamelink: Hoe bouw je een recruitment marketing technologie stack

door Neel Cornelis
16 september 2020
in Interviews, Podcast, Tips & tricks, Video
Reading Time: 2 mins read
30
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

In Bolier Talks Tech, een nieuwe show op recruitmenttech.com, delen recruitmentexpert en host René Bolier en een gast inzichten, tips en tricks over verschillende onderwerpen met betrekking tot recruitment en technologie. Het onderwerp van deze eerste aflevering is hoe je een recruitment marketing technologie stack opbouwt.

Gast: Jeffrey Hamelink

De eerste gast van René Bolier is marketing tech expert Jeffrey Hamelink. Hij is medeoprichter van het internationale groei- en automatiseringsbureau Direct Impact en heeft 15 jaar ervaring opgedaan in het werken voor organisaties als Coolblue, bol.com, Samsung, Maandag, Techsharks, Career Control, Velox, Van Nes & Plaisier.

Recruitment marketing tech stack

René Bolier en Jeffrey Hamelink bespreken in onderstaande video over het opbouwen van een recruitment marketing tech stack. Hoe pas je het toe, wat is het voordeel en wat zijn de belangrijkste tips en tricks die je kunt gebruiken bij het bouwen van een recruitment marketing stack? “Het gaat niet om het verzamelen van gegevens of het opzetten van workflows, het gaat om het integreren van uw tools en het verrijken van de juiste gegevens zodat u bruikbare inzichten krijgt met bedrijfsfocus”, legt Jeffrey uit.

Focus op winst

Als een recruitment marketeer moet je altijd focussen op een succesvol bedrijf. Je spendeert geld in tools en uiteindelijk wil je weten hoe dit geld inkomsten genereerd, een goede contributiemarge dus, zegt Jeffrey. “Wat je ziet in de praktijk is dat veel marketeers focussen op kandidaten, clicks en views. Heel interessant, maar uiteindelijk zijn ze substatistieken. Wanneer we werken met bedrijven starten we met het opzetten van een True KPI en meten we de meest belangrijke statistieken. Uiteindelijk zoeken we naar de kanalen die de meeste winst binnenhalen.” In de video en de podcast hieronder gaan René en Jeffrey dieper in op de materie en bespreken ze concrete voorbeelden van een recruitment marketing tech stack.

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Even voorstellen: Elium: “We willen de centrale plek zijn voor betrouwbare informatie”

Volgende

Demo_Day-sprekers Schipper & Dröge (Collabdo): “Geloof dat het activeren van je medewerkers niet ingewikkeld hoeft te zijn”

Neel Cornelis

Neel Cornelis

Gerelateerde artikelen

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’
Demo_Day

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

18 mei 2022
Zo houd je succesvolle remote interviews met kandidaten
Tips & tricks

Zo houd je succesvolle remote interviews met kandidaten

12 mei 2022
Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’
Demo_Day

Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

9 mei 2022
Pieter Van Hemele (Talentus): 'We gebruiken zo goed als elke recruitmenttool die op de markt te vinden is'
Interviews

Pieter Van Hemele (Talentus): ‘We gebruiken zo goed als elke recruitmenttool die op de markt te vinden is’

19 april 2022
Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers
Nieuws

Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers

28 maart 2022
Volgende
Demo_Day-sprekers Schipper & Dröge (Collabdo): “Geloof dat het activeren van je medewerkers niet ingewikkeld hoeft te zijn"

Demo_Day-sprekers Schipper & Dröge (Collabdo): “Geloof dat het activeren van je medewerkers niet ingewikkeld hoeft te zijn"

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Bots & voice (2)
  • Demo_Day (77)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (2)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (2)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (4)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (22)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (58)
  • Podcast (7)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (21)
  • Tools (24)
  • Trends (12)
  • Video (25)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (1)
  • Zakennieuws (18)

Recente artikelen

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

18 mei 2022
Melvin Metz (OTYS): “Echt werken vanuit één systeem”

Melvin Metz (OTYS): ‘Echt werken vanuit één systeem’

17 mei 2022
Zo houd je succesvolle remote interviews met kandidaten

Zo houd je succesvolle remote interviews met kandidaten

12 mei 2022
Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

9 mei 2022
Jaron Schaillée (Minggo): “Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving”

Jaron Schaillée (Minggo): ‘Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving’

5 mei 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

9 mei 2022
Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

18 mei 2022
Jaron Schaillée (Minggo): “Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving”

Jaron Schaillée (Minggo): ‘Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving’

5 mei 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren

Recruitment Tech Demo_Day

Donderdag 2 juni in Mechelen

Meld je tot en met 26 mei nog gratis aan!

00
dagen
00
uren
00
minuten
Meld je nog gratis aan >