• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Interviews

Broes Sanders (Roularta Media) over cultural fit: “Belangrijk dat het karakter van de kandidaat past bij dat van de organisatie”

door Erwin Hokken
19 februari 2020
in Interviews, Video
Reading Time: 1 min read
14
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Op het eerste gezicht lijkt het inderdaad logisch: het karakter van een kandidaat moet passen bij het karakter van een organisatie. En toch is dit iets wat vaak over het hoofd wordt gezien, merkt Broes Sanders, Online Product Manager bij Roularta Media Group, op. Tijdens zijn sessie op het Recruitment Tech Event 2019 ging hij dieper op dit thema in.

Matches

Roularta Media is een van de grootste mediabedrijven in België. Broes Sanders vervult er een pioniersrol: hij maakt bij een klassieke jobboard een echte pre-screening mogelijk. Hij zoekt niet enkel overeenkomsten op basis van ‘harde criteria’, maar kijkt ook naar matches op basis van corporate culture.

Karakter

Tijdens zijn breakout-sessie op 21 november 2019 in Amsterdam vertelde hij de aanwezigen hoe het ‘standaard semantisch matchen’ van jobs en kandidaten een extra dimensie krijgt. Door ook rekening te houden met de bedrijfscultuur krijg je duidelijk zicht op de match tussen kandidaat, job en bedrijf. “Ik hoop dat ze overtuigd zijn van het belang van cultural fit. Het is belangrijk dat het karakter van de kandidaat past bij het karakter van de organisatie. Deze zaken staan al heel lang los van elkaar, maar eigenlijk horen ze samen. Wij brengen beide elementen op een slimme manier bij elkaar.” In onderstaande video vertelt Broes Sanders er meer over.

 

Tags: broes sandersbroes sanders roulartamatchingrecruitment tech event 2019Rekruteringroularta mediaroularta media groupsemantisch matchen

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Vijf tips om meer uit je rekrutering via e-mail te halen

Volgende

De populairste sourcing tools: “De productiviteit van de sourcer gaat sky-high!”

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’
Interviews

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’
Interviews

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’

25 oktober 2022
Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’
Demo_Day

Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

30 juni 2022
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen
Demo_Day

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’
Demo_Day

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022
Volgende
Vijf cruciale tips voor rekruteerders om hun sourcing een flinke boost te geven

De populairste sourcing tools: “De productiviteit van de sourcer gaat sky-high!”

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (73)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren