• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
  • Login
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Leveranciers in tijden van coronacrisis

CVWarehouse in tijden van coronacrisis: “Rekrutering is sinds twee weken zeker niet overal prioriteit meer”

door Erwin Hokken
2 april 2020
in Leveranciers in tijden van coronacrisis
Reading Time: 2 mins read
9
1
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Ook de wereld van rekrutering heeft af te rekenen met het COVID-19 coronavirus. Sollicitaties via video, medewerkers die van thuis uit werken en via video moeten vergaderen. We vroegen aan leveranciers van rekruteringstechnologie hoe zij met deze situatie omgaan.

Maatregelen

Iedereen krijgt op de ene of andere manier wel te maken met de gevolgen van het coronavirus. Recruitment Tech vroeg zich af hoe leveranciers van rekruteringstechnologie zich op deze nieuwe situatie voorbereiden en hoe ze ermee omgaan. Hoe verloopt nu alles bij deze leveranciers, welke maatregelen nemen zij en hoe zit het met hun tools? Founder Inge Geerdens geeft ons een stand van zaken van CVWarehouse.

“We verwachten wel dat er meer online tools zullen gebruikt worden wanneer alles min of meer terug operationeel is”

Hoe verloopt alles op dit moment bij jullie?

“Bij CVWarehouse loopt alles verder, we waren al gewoon om van thuis uit te werken dus dit was geen grote aanpassing. Wél merken we dat heel wat klanten het niet makkelijk hebben in deze tijden en proberen we daar zoveel mogelijk proactief te helpen. Verder hebben we het aantal online demo’s en trainingen verhoogd zodat mensen die wat meer tijd hebben nu, ons product beter kunnen leren kennen.”

Welke maatregelen hebben jullie genomen tegen het virus?

“Wij zijn onmiddellijk van thuis uit beginnen werken, nog voor dit gevraagd werd door de overheid. Veiligheid staat boven alles. We hebben onze hulp aangeboden aan onze klanten in de zorgsector zodat we hun kunnen helpen met het opvangen van mensen die zich aanmelden als vrijwilliger. Alle meetings, demo’s, trainingen, et cetera gebeuren volledig online. Met het hele team zijn we verbonden met een WhatsApp groep waarin we elkaar elke ochtend begroeten en ook nieuws van het thuisfront meedelen. Aangezien we verspreid zijn over twee locaties in twee verschillende landen is communicatie het allerbelangrijkste nu, met onze klanten, maar ook onder collega’s.”

Zien jullie een stijging in het gebruik van jullie tool in deze nieuwe situatie?

“CVWarehouse is een ATS, een rekruteringstool. Op dit ogenblik zijn er heel wat bedrijven die mensen technisch werkloos hebben moeten maken, en andere bedrijven die niet weten wat de toekomst brengt, dus rekrutering is sinds twee weken zeker niet overal prioriteit meer. We verwachten wel dat er meer online tools zullen gebruikt worden wanneer alles min of meer terug operationeel is, aangezien er meer telewerk zal gebeuren vanaf nu en meer nood zal zijn om de processen online te streamlinen en te monitoren.”

Leveranciers in tijden van de coronacrisis

In deze reeks vertellen leveranciers van rekruteringstechnologie ons over het reilen en zeilen bij hen als gevolg van de coronacrisis. Wat zijn de maatregelen die ze nemen en zien ze veranderingen, bijvoorbeeld in het gebruik van hun product? Eerder verscheen in deze serie:

  • Social Seeder: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”
Tags: Belgiëcoronaviruscovid-19cvwarehouseInge Geerdensinge geerdens cv warehouseRekruteringrekruteringstechnologie

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Social Seeder in tijden van coronacrisis: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”

Volgende

Gentse Radahr haalt 1,2 miljoen euro op voor groei en internationalisering

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

theMatchBox in tijden van coronacrisis: "Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech"
Leveranciers in tijden van coronacrisis

theMatchBox in tijden van coronacrisis: “Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech”

22 april 2020
HRlinkIT in tijden van coronacrisis: "Ziet dat iedereen op een positieve manier zoekt naar oplossingen om samen uit deze crisis te komen"
Leveranciers in tijden van coronacrisis

HRlinkIT in tijden van coronacrisis: “Ziet dat iedereen op een positieve manier zoekt naar oplossingen om samen uit deze crisis te komen”

16 april 2020
TechWolf in tijden van coronacrisis: "Meeste HR-departementen met hun handen in het haar"
Leveranciers in tijden van coronacrisis

TechWolf in tijden van coronacrisis: “Meeste HR-departementen met hun handen in het haar”

7 april 2020
Social Seeder in tijden van de coronacrisis: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”
Leveranciers in tijden van coronacrisis

Social Seeder in tijden van coronacrisis: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”

31 maart 2020
Volgende
Gentse Radahr haalt 1,2 miljoen euro op voor groei en internationalisering

Gentse Radahr haalt 1,2 miljoen euro op voor groei en internationalisering

Comments 1

  1. Pingback: HRlinkIT in tijden van coronacrisis: "Ziet dat iedereen op een positieve manier zoekt naar oplossingen om samen uit deze crisis te komen"

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Bots & voice (2)
  • Demo_Day (80)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (2)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (4)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (23)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (59)
  • Podcast (7)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (21)
  • Tools (24)
  • Trends (12)
  • Video (26)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (2)
  • Zakennieuws (19)

Recente artikelen

Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

28 juni 2022
E-book: zo ziet de toekomst van candidate experience eruit

E-book: zo ziet de toekomst van candidate experience eruit

20 juni 2022
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

2 juni 2022
Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever"

Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever”

1 juni 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

2 juni 2022
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren