• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
  • Login
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Demo_Day

Demo_Day-spreker Floris van der Hoeven (Bullhorn): “Investeer in relaties met recruitment automation”

door Willemijn van der Heijden
31 augustus 2021
in Demo_Day, Interviews
Reading Time: 3 mins read
2
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

In een wereld met schaarste aan talent en meer vacatures dan mensen, wordt het tijd om te investeren in relaties, stelt Floris van der Hoeven (Bullhorn). Floris van der Hoeven, Solution Consultant bij Bullhorn, gaat hier dieper op in tijdens de 2e editie van Demo_Day op 30 september. Tijdens dit gratis online event geeft hij een kijkje in de keuken van Herefish, de recruitmentoplossing van Bullhorn en er wordt stilgestaan bij de facetten van recruitment automation.

Wat zijn de zaken waar jij van vindt waar een rekruteerder in het najaar van 2021 mee bezig moeten zijn op het gebied van rekrutering en tech?

“De tweede helft van 2021 en zeker 2022 doen recruiters er goed aan om de focus te leggen op het automatiseren van handmatige taken. In een wereld waarin het schaarste aan talent alleen maar toeneemt en er meer vacatures zijn dan mensen, wordt het tijd om te investeren in relaties. Relaties met klanten en kandidaten. Door tijdrovende administratieve taken zoals het invullen van data vanuit een cv of versturen van bevestigingsmails op een slimme manier te automatiseren, houden recruiters tijd over die zij vervolgens kunnen besteden aan datgene waar zij goed in zijn: in contact komen en blijven met de doelgroep.

In welke fase van het recruitmentproces zit jullie oplossing?

“De recruitmentoplossing van Bullhorn, Herefish, kan eigenlijk in heel veel fases toegepast worden en binnen veel verschillende teams. Naast recruiters maken ook sales en back-office team gebruik van de technologie en automatisaties om processen soepel te laten verlopen en ervoor te zorgen dat alle informatie op één plek opgeslagen en te vinden is. Organisaties kunnen processen automatiseren tijdens het zoeken en vinden van kandidaten, bij het voordragen van kandidaten en plannen van interviews of juist in de nazorgfase door te checken hoe een plaatsing verloopt.”

“De mogelijkheden zijn eindeloos en dan hebben wij het hier nog enkel over de kandidaten kant. Aan de klantzijde zijn er ook tal van mogelijkheden om tijdrovende taken te automatiseren. Denk bijvoorbeeld aan een berichtje naar de klant over hoe een interview met een kandidaat is gegaan of de plaatsing verloopt. Of juist intern: een opdracht loopt af, stel een notificatie in die aangeeft dat er actie ondernomen moet worden.”

Wat zijn de belangrijkste business drivers waarom gebruikers kiezen voor jullie tooling?

“Bij Bullhorn zien wij dat al veel innovatieve organisaties deze stap hebben gemaakt. Bureaus als Recrewtment, Studelta en Verpoucke Consulting hebben al gekozen voor de slimme recruitment automation technologie van Bullhorn, Herefish. Met name de eerder genoemde redenen zijn belangrijke drivers voor deze organisaties om processen en workfows te automatiseren. Er zijn momenteel zo veel taken die gemakkelijk door technologie overgenomen kunnen worden, zodat het menselijke aspect van recruitment juist meer aandacht krijgt. Daarnaast zien onze klanten resultaten als tijdbesparing, toename in contacten met slapende kandidaten in de database en een naadloos proces voor AVG-wetgeving.”

Wat ga je vertellen tijdens Demo_Day en waarom mogen bezoekers dit niet missen?

“Tijdens Demo Day België sta ik stil bij al deze facetten van recruitment automation. Ik geef een kijkje in de keuken van Herefish en wat het voor recruitment organisaties kan betekenen. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar wat het publiek vindt over automation – staat het op de prioriteitenlijst voor 2021/2022 of is het vooral een ‘ver van mijn bed-show’? Wat is het gevoel over automatisaties en op welke manier zijn zij van plan het in te zetten? Genoeg mogelijkheden om vragen te beantwoorden en in gesprek te gaan met de bezoekers.”

Meld je gratis aan voor Demo_Day

Demo_Day is hét event om je concreet te oriënteren op de technologie om jouw rekrutering te boosten. Aan de hand van demo’s, demosessies en tech talks kun je je oriënteren én tooling uitproberen. En dat allemaal gratis én eenvoudig online te volgen. Daarin geven experts uit de wereld van de rekrutering uitleg over alle actuele ontwikkelingen in dit domein en delen ze tips & trucs met betrekking tot tooling. Bovendien geven leveranciers tijdens hun demo talks een inkijkje in hun rekruteringskeuken. De doelgroep van dit event is werkzaam bij werkgevers of intermediairs (w&s/interim/detachering).

Meld je gratis aan voor Demo_Day op 30 september

Tags: ATSBullhornDemo_Daydemo_day belgiëHerefishrecruitmentRecruitment automationTooling

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Demo_Day-spreker Frédéric Steyaert (Actonomy): “Hoe Artificiële Intelligentie de kwaliteit van data kan verhogen”

Volgende

Mark Hopman & Pieter Kemps (Carerix):”Hoe een recruitmentsysteem het vertrekpunt is voor jouw rekrutering”

Willemijn van der Heijden

Willemijn van der Heijden

Gerelateerde artikelen

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen
Demo_Day

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s
Demo_Day

Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

2 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’
Demo_Day

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022
Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’
Demo_Day

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

18 mei 2022
Melvin Metz (OTYS): “Echt werken vanuit één systeem”
Demo_Day

Melvin Metz (OTYS): ‘Echt werken vanuit één systeem’

17 mei 2022
Volgende
Mark Hopman & Pieter Kemps (Carerix):”Hoe een recruitmentsysteem het vertrekpunt is voor jouw rekrutering”

Mark Hopman & Pieter Kemps (Carerix):"Hoe een recruitmentsysteem het vertrekpunt is voor jouw rekrutering"

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Bots & voice (2)
  • Demo_Day (80)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (2)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (4)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (23)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (59)
  • Podcast (7)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (21)
  • Tools (24)
  • Trends (12)
  • Video (26)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (2)
  • Zakennieuws (19)

Recente artikelen

Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

28 juni 2022
E-book: zo ziet de toekomst van candidate experience eruit

E-book: zo ziet de toekomst van candidate experience eruit

20 juni 2022
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

2 juni 2022
Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever"

Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever”

1 juni 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

2 juni 2022
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2022
    • Foto’s en video
    • Programma
    • Partners
    • Sprekers
    • Locatie
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren