• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Demo_Day

Demo_Day-spreker Nick van der Meer (Varbi): “Zonder enige training zou je jezelf wegwijs kunnen maken met ons systeem”

door Neel Cornelis
22 september 2020
in Demo_Day, Video
Reading Time: 3 mins read
18
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Varbi is op 15 oktober van de partij tijdens de eerste editie van Demo_Day Online België. Tijdens Demo_Day ontdek je de nieuwste tools voor jouw rekrutering. Nick van der Meer heeft het woord en vertelt meer over de tool en wat je kunt verwachten van hun break-out in dit interview.

Wat is Varbi?

“Varbi is een recruitmentsysteem dat is opgezet met het doel om de digitale dialoog tussen recruiter en sollicitant zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Het is een systeem dat heel veel mogelijkheden kent en er we doen er alles aan om het zo gebruiksvriendelijk te maken door te leren van de input van zowel de kandidaten als de mensen die het systeem gebruiken.”

“Waar we ook sterk in zijn is het aanpassen van systemen op maat gebaseerd op jouw recruitment proces. We kunnen voor alle klanten een aparte workflow opstellen en daar zijn we heel specifiek in. Denk bijvoorbeeld aan een recruitment proces waar wellicht externe partijen bij betrokken zijn of waar we acht-negen stappen zouden kunnen automatiseren op een overzichtelijke en snelle manier.” 

Waar gaat jullie break-out over op Demo_Day België?

“We willen echt laten zien waarom je als overheid organisatie, gemeente of zorginstelling met een systeem als Varbi veel voordelen krijgt. We gaan echt kijken naar de voordelen van het systeem voor dergelijke organisaties waar de recruitment processen toch vaak op een gestructureerd zijn en per afdeling verschillen.” 

Waarom zouden mensen specifiek jullie break-out moeten volgen? 

“Toen ik zelf begon bij Varbi was één van de dingen die mij vooral verbaasde eigenlijk hoe het systeem zo aangepast kon zijn aan complexere werving- en organisatiestructuren en toch zo een eenvoudig en gebruiksvriendelijk dashboard eraan over houdt. Eigenlijk zonder enige training zou je jezelf wegwijs kunnen maken met ons systeem. Dus we willen graag laten zien hoe een complexe manier van werving toch heel eenvoudig kan zijn” 

Kijk het volledig interview hier: 

Demo_Day Online 2020

Ontdekken hoe en welke tools jouw rekrutering van talent kunnen boosten? Volg dan donderdag 15 oktober de eerste Demo_Day Online in België. Aan de hand van demo’s, demosessies en tech talks kun je je oriënteren én tooling uitproberen. Na vier succesvolle edities in Nederland, dit najaar de eerste Demo_Day Online voor de Belgische markt. MELD JE NU GRATIS AAN

Tags: Demo_DayRecruteringvarbi

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Demo_Day-spreker Filip De Geijter (Actonomy): “Onze break-out is interessant voor iedereen die met Hr te maken heeft”

Volgende

Demo_Day-spreker Bjorn Veenstra (CompanyMatch): “Juist nu belangrijk de juiste fit bij je organisatie te vinden”

Neel Cornelis

Neel Cornelis

Gerelateerde artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”
Demo_Day

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Meld je gratis aan voor Demo_Day op 20 april 2023 in Mechelen
Demo_Day

Meld je gratis aan voor Demo_Day op 20 april 2023 in Mechelen

24 november 2022
Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’
Interviews

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’

25 oktober 2022
Demo_Day

Dit vonden bezoekers van Recruitment Tech Demo_Day 2022

5 juli 2022
Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’
Demo_Day

Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

30 juni 2022
Volgende
Demo_Day-spreker Bjorn Veenstra  (CompanyMatch): “Bij onze break-out leer je hoe je jouw rekruteringsproces verfijnt”

Demo_Day-spreker Bjorn Veenstra (CompanyMatch): “Juist nu belangrijk de juiste fit bij je organisatie te vinden”

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (73)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren