• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Demo_Day

Demo_Day-spreker Patrick De Pauw (Social Seeder): “Onboarding is belangrijker dan ooit”

door Erwin Hokken
22 juli 2021
in Demo_Day, Interviews
Reading Time: 2 mins read
4
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Social Seeder is op 30 september van de partij tijdens de tweede editie van Demo_Day België. Tijdens het gratis online event ontdek je de nieuwste tools voor jouw rekrutering. CEO van Social Seeder, Patrick De Pauw, gaat vertellen over het turbo effect van een employee engagement programma in praktijk.

In welke fase van het recruitmentproces zit jullie oplossing?

“Het inzetten van medewerkers om het verhaal van je organisatie op een authentieke manier naar buiten te brengen is een strategische keuze, geen tactische. Het gaat hier niet enkel om de zoektocht naar mensen met profiel A of B, het gaat hier over je waarden, je verhaal, je verleden, je toekomstvisie en -gelukkig- meer en meer ook om diversiteit, inclusie, mobiliteit, Corpo Social Responsibility.  Een verhaal dat niet enkel door HR of recruitment opgesteld wordt, eerder hét verhaal dat je organisatie uniek maakt en dus gedragen moet worden van de directie tot de medewerkers.”

Wat zijn de 3 zaken waar jij van vindt waar een rekruteerder in het najaar van 2021 mee bezig moeten zijn op het gebied van rekrutering en tech?

“Allereerst de waarden van het bedrijf duidelijk ‘in the picture’ zetten, daar dit nog belangrijker is in tijden waar mensen nog steeds grotendeels thuis werken. En dus een onboarding is belangrijker dan ooit. Daarnaast moet je door de krapte op de arbeidsmarkt inspelen op een authentieke communicatie. Authenticiteit is dé manier om eruit te springen. En, uiteraard, met een employee advocacy programma deze authentieke verhalen verspreiden door je medewerkers.”

Wat zijn de belangrijkste business drivers waarom gebruikers kiezen voor jullie tooling?

“Eén woord: Data. Data geven inzicht in engagement, social media vaardigheden van medewerkers en de impact van een ambassador programma op je marketing, sales en HR enerzijds en een heel eenvoudige toolset dat je veel tijd spaart.  Gemiddeld komen een tiental personen naar je website dankzij de effort van één ambassador. Dus een bericht, stel een vacature, dat gedeeld wordt door 100 ambassadors genereert een duizendtal bezoekers op je website.”

Wat ga je vertellen tijdens Demo_Day en waarom mogen bezoekers dit niet missen?

“Het is geen theoretische babbel, maar een zeer praktische handleiding hoe je een advocacy programma succesvol kan starten, samen met vele voorbeelden van opstart én impact op grote en kleinere organisaties.”

Meld je gratis aan voor Demo_Day

Demo_Day is hét event om je concreet te oriënteren op de technologie om jouw rekrutering te boosten. Aan de hand van demo’s, demosessies en tech talks kun je je oriënteren én tooling uitproberen. En dat allemaal gratis én eenvoudig online te volgen. Daarin geven experts uit de wereld van de rekrutering uitleg over alle actuele ontwikkelingen in dit domein en delen ze tips & trucs met betrekking tot tooling. Bovendien geven leveranciers tijdens hun demo talks een inkijkje in hun rekruteringskeuken. De doelgroep van dit event is werkzaam bij werkgevers of intermediairs (w&s/interim/detachering).

Meld je gratis aan voor Demo_Day op 30 september

Tags: Demo_Daydemo_day belgiëhr techrekruteerdersRekruteringrekruterings techtechnologie

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Welke leverancier van rekruteringstech scoort het best? Download gratis de Recruitment Tech Survey 2021

Volgende

Dit zijn de eerste 4 leveranciers die hun tech tonen tijdens Demo_Day: Bullhorn, Cammio, Joboti & CM.com en Varbi

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”
Demo_Day

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’
Interviews

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Meld je gratis aan voor Demo_Day op 20 april 2023 in Mechelen
Demo_Day

Meld je gratis aan voor Demo_Day op 20 april 2023 in Mechelen

24 november 2022
Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’
Interviews

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’

25 oktober 2022
Demo_Day

Dit vonden bezoekers van Recruitment Tech Demo_Day 2022

5 juli 2022
Volgende
3 redenen om je nog gratis aan te melden voor Demo_Day Online

Dit zijn de eerste 4 leveranciers die hun tech tonen tijdens Demo_Day: Bullhorn, Cammio, Joboti & CM.com en Varbi

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (3)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (74)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

31 januari 2023
Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren