Bullhorn is wereldwijd marktleider in CRM- en operationele software voor de recruitmentbranche. De geavanceerde technologie voor datamanagement en klantinzicht helpt organisaties om kandidaten en klanten te vinden en te binden. Meer dan 10.000 klanten vertrouwen op het cloudgebaseerde platform van Bullhorn om sales te stimuleren, dienstverlening naar een hoger niveau te brengen en het recruitmentproces van a tot z te stroomlijnen
In onze pitch laten wij je zien hoe een recruiter op een gemiddelde dag werkt met het Bullhorn ATS. Recruitment processen worden ondersteund door automation en nemen handmatige taken weg, kandidaten krijgen de beste ervaring door snelle en accurate opvolging en recruiters werken sneller en efficiënter zodat zij tijd overhouden voor datgene wat belangrijk is: het bouwen aan relaties met klanten en kandidaten.
Floris is Solution Consultant bij Bullhorn met ruime ervaring in Recruitment, Sales en Marketing. Hij krijgt energie van het adviseren van organisaties bij het optimaliseren en automatiseren van processen. Met zijn pragmatische benadering en enthousiasme assisteert hij dagelijks organisaties in hun volgende stap in hun digitale transformatie
© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland
© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.