Jobmatix is dé programmatic jobmarketing tool en maakt het organisaties gemakkelijk om vacatures automatisch te adverteren op 30+ jobboards. Vacatures worden op de jobboards geplaatst, daar waar de doelgroep aanwezig is. Programmatic en volledig performance based. Met de jobmarketing tool wordt het eenvoudig om vacatures te verrijken en te optimaliseren voor het adverteren op jobboards. De tool meet alle campagnes en resultaten continu door en optimaliseert de campagnes om het maximale resultaat te behalen.
Elke organisatie moet eenvoudig in staat zijn om de meest effectieve recruitment marketing in te zetten, ongeacht kennis- en ervaringsniveau. Ontdek het platform van Jobmatix, de nr. 1 in recruitment marketing automation. Een vooruitstrevende digitale omgeving waarin organisaties volledige controle hebben om met gemak, geautomatiseerd zowel job- als brand marketing campagnes te activeren. Everybody can.. Get the job done, automate your recruitment marketing.
Emile is verantwoordelijk voor new business (directe werkgevers & intermediairs) binnen Jobmatix. In zijn functie bezoekt hij organisaties die een actieve wervingsbehoefte hebben om mee in gesprek te gaan voor een samenwerking.
© 2020-2024 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland
© 2020-2024 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.