• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten

Dit vonden bezoekers van Recruitment Tech Demo_Day 2022

5 juli 2022
in Demo_Day
Reading Time: 3 mins read
Tags: Carol GeensDemo_DayDemo_Day 2022demo_day belgiëFirst FloorminggoPieter van HemeleTalentus
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

In juni organiseerde Recruitment Tech de derde editie van Demo_Day België 2022. Wij vroegen een aantal bezoekers wat zij van het evenement vonden.

Bekijk de video

‘Een oerwood aan applicaties’ 

Donderdag 2 juni 2022 vond de derde editie van Demo_Day plaats in Mechelen. Aan de hand van pitches, demo’s en de expo vloer oriënteerden recruiters zich op tooling voor rekrutering en employer branding. 15 verschillende leveranciers uit binnen- en buitenland toonden hun oplossing. 

“Ik vind de formule heel fijn dat je op één dag, heel geconcentreerd verschillende opties ziet die zichzelf even kort pitchen.”

“Je weet wel dat je nog stappen kan zetten in digitalisering, maar je loopt soms wat verloren in het oerwoud aan applicaties”, stelt Karen van der Aa, founder bij First Floor. “Ik vind de formule heel fijn dat je op één dag, heel geconcentreerd verschillende opties ziet die zichzelf even kort pitchen. Vervolgens hebben we gekeken naar een soort top drie, waarmee we vervolgens nog verder willen babbelen. Dat maakt het allemaal erg efficient.”

Het blijft niet bij één keuze

Met de hoeveelheid rekruteringstools op de markt, ziet Carol Geens, business developer bij Minggo, de noodzaak elk jaar stil te staan bij de keuzes voor leveranciers. “De tools evolueren keer op keer, elk jaar opnieuw. Ik ben zelf heel blij dat een organisatie als Recruitment Tech een dag als Demo_Day organiseert. Het biedt de mogelijkheid om kennis te maken met partijen en met alle nieuwe en oude spelers die de markt betreden.”

“Het biedt de mogelijkheid om kennis te maken met partijen en met alle nieuwe en oude spelers die de markt betreden.”

“Je ziet ook dat partijen uitvallen en dat er challengers bijkomen die een radicaal andere visie hebben”, voegt Pieter van Hemele, CEO van Talentus toe. “Dat maakt het juist interessant om te zien hoe de volgende golf aan rekruteringsleveranciers zich gaat inzetten. Voor ons staat altijd centraal dat we ons versterken naar de toekomst toe, daar is een dag als Demo_Day essentieel voor.”

‘Je hebt ze allemaal op één plaats’

“Het is belangrijk om een doordacht plan te hebben voor je aan de slag gaat”, stelt Carol Geens, die fungeerde als dagvoorzitter van Demo_Day België 2022. “Het is goed om te weten welke tooling er allemaal op de markt is en welke tooling je nu juist bij jou als onderneming past. Je hebt ze allemaal op één plaats, dat maakt het prettig. Want als je de tijd moet nemen om met iedere partij apart te gaan spreken, dan ben je verder van huis. Hier kun je een mooie vergelijkende studie maken.”

“Als je de tijd moet nemen om met iedere partij apart te gaan spreken, dan ben je verder van huis. Hier kun je een mooie vergelijkende studie maken.”

Dat sentiment wordt beaamd door Van Hemele. “Het moment na de pitches vind ik het interessantste. Omdat je op dat moment eigenlijk van alles hebt gehoord en je samen de puzzelstukjes aan het leggen bent. Dan begint het hoofd te draaien en dan kun je met mensen gaan spreken. En dan kun je ingaan op hoe zij dat zien, en waarom zij bepaalde keuzes hebben gemaakt. Dan is vervolgens de vraag: hoe maakt dat voor mij een verschil?”

 

Vorige

Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

Volgende

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Iedere medewerker is een top rekruteerder maar je moet ze wel activeren’

Gerelateerde artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’
Demo_Day

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?
Insights

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)
Whitepapers

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen
Demo_Day

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Volgende
Patrick De Pauw (Social Seeder): 'Iedere medewerker is een top rekruteerder maar je moet ze wel activeren'

Patrick De Pauw (Social Seeder): 'Iedere medewerker is een top rekruteerder maar je moet ze wel activeren'

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (96)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (10)
  • Inspiratie (5)
  • Interviews (37)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (81)
  • Podcast (17)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023
Jeroen van Geel

Jeroen van Geel (Profile Group): ‘Digitize to humanize’

24 maart 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

16 maart 2023
Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’


Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’

27 februari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren