• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
in Nieuws
Reading Time: 4 mins read
Tags: 2022AIAimwelArtificial IntelligencebynerDemo_DaydiversiteitDPG Mediainclusieinclusief schrijvenIne Moensmeest gelezenPieter van HemeleRecruitment Techreferral recruitingRekruteringSander LesageSherpassTalentusterugblik
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Het tijd om terug te blikken op de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie in 2022. Recruitment Tech verzamelde deze top 10.

Meest gelezen

Dit zijn de 10 meest gelezen artikelen van 2022 op RecruitmentTech.be:

  1. Pieter Van Hemele (Talentus): ‘We gebruiken zo goed als elke recruitmenttool die op de markt te vinden is’

    Het meest gelezen artikel is het interview dat Recruitment Tech in april publiceerde met Talentus CEO Pieter van Hemele, als onderdeel van de Recruitment Tech Stack-serie. “In 2016 hadden wij bij Talentus nog één tool die alles deed, front en back office. In 2017 zijn we als bedrijf gaan kijken waar we naartoe willen en kwamen we tot de conclusie dat we niet langer afhankelijk wouden zijn van één leverancier”, vertelde Van Hemel. Lees verder

  2. Dit was Demo_Day België van 2 juni in 10 foto’s

    Op de tweede plek: de fotoserie van Demo_Day België. Op 2 juni 2022 vond de derde editie van het evenement plaats in het Van der Valk-hotel in Mechelen, waar bezoekers zich oriënteerden op tooling voor rekrutering en employer branding. De dag was populair, evenals de foto’s. Lees verder

  3. Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers

    Werven via je eigen medewerkers klinkt als een fabeltje, maar dit artikel ging in op het feit dat het toch écht mogelijk is. In een mooie long-read, gaat Recruitment Tech in op de voordelen van referral recruitment, hoe het in de praktijk werkt en de tech die je helpt met de referralstrategie. Lees verder 

  4. Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

    Sherpass is een gloednieuw ecosysteem waarbij de kandidaat centraal staat. Een recruitmentsysteem, maar ook een matchingoplossing. In een podcastinterview vertelt Sherpass-founder Sander Lesage meer. “We willen een gids zijn voor zowel wervende bedrijven als kandidaten die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Het is ons doel om die beide partijen te gidsen”, vertelt Lesage in het artikel dat op de vierde plek staat van meest gelezen content. Lees verder

  5. Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

    So nice, you read it twice. Op de vijfde plek staat opnieuw Pieter van Hemele, ditmaal in video-vorm. Na een inspirerende sessie op Demo_Day, gaf Van Hemele een uitgebreid interview voor de camera’s van Recruitment Tech. “We zijn nog niet op een plek dat technologie het rekruteringsproces één op één digitaal maakt”, waarschuwt Van Hemeld. Lees verder

  6. Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

    In juni maakte DPG Media bekend dat het een nieuw softwarebedrijf had opgericht: Aimwel. Aimwel’s datagedreven artificial intelligence (AI) stelt gebruikers in staat om volledig geautomatiseerde campagnes uit te voeren en te optimaliseren met de juiste mediamix op zowel categorieniveau als voor individuele vacatures. Lees verder

  7. Zo verbeter je je rekrutering op het gebied van diversiteit

    Diversiteit en inclusie zijn al geruime tijd hot topics binnen rekrutering, zo bleek ook uit de populariteit van het volgende artikel. In januari schreef Recruitment Tech een uitgebreid artikel over divers werven, compleet met trends, tips en tools. Lees verder

  8. Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

    Demo_Day België staat ieder jaar in het teken van exclusieve demo-pitches, waarin leveranciers de kans krijgen om één-op-één de functies van hun tool te pitchen. Tijdens de editie van 2022 pitchte Ine Moens namens Byner de drie belangrijkste pijlers om succesvol te zijn in een schaarse arbeidsmarkt. Dit artikel diende als voorproefje van Moens’ interessante sessie. Lees verder

  9. De 3 grootste taalmissers bij inclusief schrijven

    Dat Recruitment Tech-lezers inclusief werven hoog op de agenda’s hebben staan, blijkt opnieuw uit de nummer 9 van de lijst. In een uitgebreid artikel gaan we in op de 3 grootste taalmissers bij inclusief schrijven. Wat is inclusief schrijven precies, en waar gaat het dan mis? En hoe kan data je helpen bij inclusief schrijven? Lees verder

  10. AI en rekrutering: gaat kunstmatige intelligentie recruiters vervangen?

    De vraag die veel recruiters in hun hoofd hebben: gaat kunstmatige intelligentie (AI) een menselijke recruiter vervangen? Dit artikel geeft antwoord op die vraag en bespreekt de voor- en nadelen van AI-technologie in het wervingsproces. Lees verder

Blijf op de hoogte

Ontvang eens per maand de nieuwste artikelen in jouw mailbox over rekrutering en technologie met de e-mail update van Recruitmenttech.be.

Vorige

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

Volgende

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Gerelateerde artikelen

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?
Insights

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’
Demo_Day

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op
Nieuws

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel
Nieuws

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Volgende
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier'

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (85)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (7)
  • Inspiratie (4)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (75)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

31 januari 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren