• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Employee engagement platform Ambassify haalt €2 miljoen op

Employee engagement platform Ambassify haalt €2 miljoen op

24 maart 2021
in Zakennieuws
Reading Time: 3 mins read
Tags: ambassifyhr techRekruteringTechtechnologie
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Employee engagement platform Ambassify, een platform dat bedrijven in staat stelt het marketingpotentieel van hun werknemers aan te boren, heeft €2 miljoen aan financiering opgehaald.

Aandacht

De sterke groei van het bedrijf in de afgelopen jaren en de positieve financiële resultaten, trokken veel aandacht van investeerders. Ambassify zal de financiering gebruiken om employee engagement verder heruit te vinden, zijn marktpositie te verstevigen en te investeren in zijn personeel. Onder de investeerders bevinden zich instellingen zoals investeringsmaatschappij LRM, ING, het Vlaams Departement voor Innovatie en Ondernemerschap, maar ook verschillende kapitaalverstrekkers zoals Jean-Marie Vliegen (ex-CFO P&G en bestuurslid van Ambassify). Hun investeringen zijn een mix van eigen vermogen, achtergestelde schuld en subsidies.

Afstand

Met de komst van de corona-crisis en de toename van thuiswerk, is de afstand tussen bedrijven en hun werknemers aanzienlijk toegenomen. Zij zoeken daarom vaak naar platformen waarmee ze hun werknemers volledig kunnen betrekken bij marketingcampagnes, employer branding en HR-beleid. Dat blijkt uit het groeiend aantal klanten en gebruikers van Ambassify, maar ook uit de stijging van de inkomsten. Het bedrijf zag zijn omzet verdubbelen en zijn personeelsbestand met 35 procent groeien in het afgelopen jaar. Onder de nieuwe klanten bevinden zich Swiss Life Group, UCB en BNP Paribas Fortis.

Goede voorbeeld

Koen Stevens, CEO van Ambassify: “Ambassify heeft zijn positie als de leidende enterprise tool voor employee engagement verstevigd – met een volledige suite van oplossingen, tools en dashboards. Wij bieden werkgevers een efficiënte manier om het marketingpotentieel van hun werknemers aan te boren.”

Werknemers een stem geven

De meeste employee engagement platformen richten zich alleen op push communicatie, waarbij ze hun werknemers gebruiken om hun bedrijfsboodschappen te delen. Hoewel dit heel goed kan werken, is het vanwege de social share-moeheid belangrijk om een breed scala aan variatie aan te bieden in marketing- en HR-campagnes: Ambassify doet precies dat, door werknemers een echte stem te geven en bedrijfscultuur op te bouwen.

“De werknemers van onze klanten kunnen zelf ideeën aandragen om bedrijfsprocessen te verbeteren via polls, enquêtes en campagnes”, gaat Stevens verder. “Anderen gebruiken ons platform om interne notificaties en multimediacontent op het juiste moment aan de juiste mensen te bezorgen. Zo deelt de CEO van JBC wekelijks een video met alle medewerkers via Ambassify en gebruikt KBC ons platform om hun medewerkers te laten beslissen welke tv-spotvariant de sterkste is. Het geeft enorm veel voldoening om te zien wat onze klanten in deze communities kunnen bedenken en welke meetbare waarde dit oplevert voor hun bedrijf.”

“Ambassify geeft het goede voorbeeld door ook hun eigen medewerkers via Ambassify suggesties te laten doen voor bedrijfsprocessen, zoals bijvoorbeeld de indeling van teammeetings. Nu iedereen op afstand werkt, laten we onze medewerkers zelfs onze nieuwe kantoorlocaties kiezen voor later dit jaar”, aldus Koen Stevens.

Toekomst

Ambassify kende de voorbije jaren een sterke groei. Het bedrijf investeerde fors in zijn personeel en verhoogde de omzet. De positieve financiële resultaten hebben de groei verder gestimuleerd en nieuwe investeerders aangetrokken. De financiering zal vooral worden ingezet om de groei te versnellen en het personeelsbestand uit te breiden.

“We zijn erg blij dat we opnieuw het vertrouwen krijgen van onze investeerders om de volgende mijlpalen van het bedrijf te bereiken. De Europese markt voor employee engagement groeit snel en het is belangrijk voor ons om onze rol in het ecosysteem op te nemen. We zitten nu in 15 landen en zullen de fondsen gebruiken om onze go-to-market strategie en ons aanwervingsplan verder te versnellen”,

 

Vorige

Replay Demo_Day België: Remote Hiring met Cammio

Volgende

Even voorstellen: Willem Drijver (Taglayer): Ons doel is om ervaringen zo persoonlijk mogelijk te maken

Gerelateerde artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’
Demo_Day

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?
Insights

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)
Whitepapers

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen
Demo_Day

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Volgende
Even voorstellen: Willem Drijver (Taglayer): Ons doel is om ervaringen zo persoonlijk mogelijk te maken

Even voorstellen: Willem Drijver (Taglayer): Ons doel is om ervaringen zo persoonlijk mogelijk te maken

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (96)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (10)
  • Inspiratie (5)
  • Interviews (37)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (81)
  • Podcast (17)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023
Jeroen van Geel

Jeroen van Geel (Profile Group): ‘Digitize to humanize’

24 maart 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

16 maart 2023
Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’


Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’

27 februari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Recruitment Tech Demo_Day - 20 april 2023 - Mechelen

Recruitment Tech Demo_Day - Donderdag 20 april 2023 - Mechelen
Meld je als rekruteerder of HR-professional tot 6 april gratis aan
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren