• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Even voorstellen...

Even voorstellen: Willem Drijver (Taglayer): Ons doel is om ervaringen zo persoonlijk mogelijk te maken

door Neel Cornelis
25 maart 2021
in Even voorstellen...
Reading Time: 3 mins read
116
1
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

België herbergt veel fraaie rekruteringstechnologie-leveranciers. Recruitmenttech.be stelt diverse Belgische partijen aan het rekruteringspubliek voor in de rubriek Even voorstellen…. In deze editie stelt CEO Willem Drijver Taglayer voor.

Wanneer zijn jullie opgericht?

“We hebben Taglayer opgericht in 2016. Wij hadden het idee om marketeers meer mogelijkheden te geven om persoonlijke ervaring aan te bieden aan hun bezoekers. We merkten destijds dat bedrijven zoals Netflix en Spotify enorm relevant zijn naar hun bezoekers, elke bezoeker krijgt een unieke ervaring waardoor de bezoekers meer tijd op deze platformen spenderen en sneller converteren.  De bezoekers raken dit gewend en verwachten ze ook een persoonlijke ervaring op recruitment websites en dat is wat wij aanbieden.”

Wat houdt jullie tool precies in?

“Onze tool is een customer experience platform waarbij het mogelijk is om ervaring te personaliseren via verschillende channels. We helpen marketers met de stappen van het proces.”

Het begrijpen van de bezoekers:

“Je krijgt een overzicht van de activiteit van elke bezoeker, welke pagina’s ze bezoeken, welke vacatures er interessant zijn voor ze, welke conversies ze maken, welke interesses ze hebben en nog veel meer.”

Journey Builder:

“Op basis van de opgedane kennis van je bezoekers kan je customer journeys gaan creëren
met onze journey builder. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een sales banner te laten zien aan de bezoekers die interesse hebben in sales vacatures.”

Campagnes aanmaken:

De volgende stap is het aanmaken van een campagne, dit kan via verschillende kanalen (website, email, push notifications, WhatsApp en Facebook/Instagram-retargeting). Via onze drag and drop website editor kan je als marketeer aanpassingen doen aan de website en elementen toevoegen, bijvoorbeeld een tekst aanpassen, een jobalert pop-up toevoegen, etc.

Meten van de resultaten:

“De laatste stap is het meten van de resultaten, je kan perfect zien wat de impact van deze
persoonlijke ervaring is op je organisatie.”

Welk probleem lost jullie tool op?

“Wij maken het mogelijk voor marketeers om het heft in eigen handen te nemen en een persoonlijke ervaring aan te bieden aan hun bezoekers. Bij de digitalisering van de wereld is er veel van de persoonlijke touch die je aan je klanten kan aanbieden verloren gegaan. In de meeste gevallen ziet elke bezoeker van een website exact dezelfde website als elke andere bezoeker. Onze visie is dat elk bedrijf, groot of klein, ook zo’n persoonlijke ervaring aan zijn klanten moet kunnen aanbieden.”

Waarom zouden organisaties jullie tool zeker moeten gebruiken?

“We zijn actief voor heel wat recruitment partijen en deze zien sterke resultaten: stijging van 10-30% van het aantal sollicitaties, daling van het bouncepercentage met 10-20% en daling van de exit-rate met 15-25%. Met onze tool kan je de persoonlijke ervaring helemaal zelf opzetten op enkele uren tijd, terwijl
de alternatieven meestal maanden tot jaren duren.”

Wat is jullie roadmap voor de komende maanden?

“We zijn bezig met het maken van integraties met andere tools. Zo zijn we onder andere integraties met Bullhorn, Mailchimp, ActiveCampaign en Hubspot aan het maken.”

Waar staat jullie organisatie in 2025?

“Ons doel is om het internet zo persoonlijk mogelijk te maken. We hopen dat in 2025 zoveel
mogelijk bedrijven zich aansluiten bij onze visie zodat we dit samen mogelijk kunnen maken.”

Even voorstellen…

Eerder verschenen in de rubriek ‘Even voorstellen…‘ de volgende verhalen:

  • Jan Govaerts (theMatchBox): “We vervangen het manueel zoekwerk van consulenten in hun ATS of CRM”
  • Pieter Neels (Nakama): “Een gerefereerde kandidaat heeft 40% meer kans om een aanbod te krijgen”
  • Patrick De Pauw (Social Seeder): “Inzetten van je medewerkers heeft onmiddellijke impact op je marketing, sales & rekrutering”
  • Elium: “We willen de centrale plek zijn voor betrouwbare informatie”
Tags: DigitaliseringTaglayerWillem Drijver

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Employee engagement platform Ambassify haalt €2 miljoen op

Volgende

Replay Demo_Day België: Sterke talentpools uitwerken met Lancr

Neel Cornelis

Neel Cornelis

Gerelateerde artikelen

Even voorstellen: Callens en D’hondt (Jobtoolz): We helpen klanten en kantoren bij het opbouwen van een betere relatie"
Even voorstellen...

Even voorstellen: Callens en D’hondt (Jobtoolz): We helpen bij het opbouwen van een betere relatie”

18 mei 2021
Even voorstellen: Jochen Roef (Traisie): De markt van rekrutering richt zich meer en meer op softskills en attitude
Even voorstellen...

Even voorstellen: Jochen Roef (Traicie): “De markt van rekrutering richt zich meer en meer op softskills en attitude”

24 februari 2021
Even voorstellen: Elium: "We willen de centrale plek zijn voor betrouwbare informatie"
Even voorstellen...

Even voorstellen: Elium: “We willen de centrale plek zijn voor betrouwbare informatie”

11 september 2020
Even voorstellen: Patrick De Pauw (Social Seeder): "Inzetten van je medewerkers heeft onmiddellijke impact op je marketing, sales & rekrutering"
Even voorstellen...

Even voorstellen: Patrick De Pauw (Social Seeder): “Inzetten van je medewerkers heeft onmiddellijke impact op je marketing, sales & rekrutering”

1 september 2020
Even voorstellen: Pieter Neels (Nakama): "Een gerefereerde kandidaat heeft 40% meer kans om een aanbod te krijgen"
Even voorstellen...

Even voorstellen: Pieter Neels (Nakama): “Een gerefereerde kandidaat heeft 40% meer kans om een aanbod te krijgen”

25 augustus 2020
Volgende
Replay Demo_Day België: Sterke talentpools uitwerken met Lancr

Replay Demo_Day België: Sterke talentpools uitwerken met Lancr

Comments 1

  1. Pingback: Even voorstellen: Callens en D’hondt (Jobtoolz): "We helpen bij het opbouwen van een betere relatie"

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (3)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (74)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

31 januari 2023
Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren