• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Interviews

Filip De Geijter (Actonomy) over de ‘AI-hype’: “Artificial Intelligence lost niet alles op”

door Erwin Hokken
14 april 2020
in Interviews, Video
Reading Time: 2 mins read
17
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Het lijkt er sterk op dat artificiële intelligentie een almaar belangrijker plaats zal innemen in rekrutering, ziet ook Filip De Geijter, CEO van Actonomy. Toch vindt hij dat we voorzichtig moeten blijven met de term ‘AI’.

Artificial Intelligence in rekrutering

Artificiële intelligentie is een hype en wordt vaak ten onrechte gebruikt zonder echt een meerwaarde te bieden, aldus Filip De Geijter tijdens zijn sessie op Recruitment Tech Event 2019. Actonomy is al geruime tijd bezig met kunstmatige intelligentie. “Wij trekken lessen uit grote hoeveelheden data, zoals welke vaardigheden met een bepaalde jobfunctie samenhangen en wat de evoluties en vooruitzichten van vaardigheden zijn. Het is die informatie die we vervolgens gebruiken bij het zoeken en matchen.” In onderstaande video gaat Filip De Geijter hier dieper op in én heeft hij het ook over rekrutering in België.

Over Actonomy

Actonomy is de pionier op het vlak van meertalige semantische zoek- en matchingsoftware. Het doel is de koppeling van ‘high performance’-matching en maximale flexibiliteit via een unieke combinatie van verschillende technologieën zoals AI, deep learning, language understanding en ontologieën.

Verzeker je nu al van een very very early bird-ticket voor #RTE20

Professionals van zowel de werkgeverszijde als uit w&s-, detacherings- en uitzendbureaus kunnen bij het Recruitment Tech Event 2020 op 19 november 2020 terecht voor informatie en inspiratie over de mogelijkheden van rekruteringstechnologie. Niet als doel op zich, maar wel als middel om de rekruteringsdoelstellingen te behalen. Geen technisch gepalaver dus, maar met wel de idee om vanuit de rekrutering zelf te ontdekken hoe tools kunnen helpen met het optimaliseren van werving & selectie. Met inspirerende keynotes, ruim 25 workshops en tal van demo’s is dit de ideale gelegenheid om je te laten inspireren op het vlak van rekruteringstechnologie. Schrijf je nu in voor het Recruitment Tech Event 2020 en laat deze kans niet liggen om jouw rekrutering een boost te geven. Tot 1 mei kan je profiteren van deze kans op een very very early bird-ticket!

Tags: Actonomyactonomy belgieAIArtificial IntelligenceBelgiëFilip De GeijtermatchingRekrutering

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Podcast met Wim Van Meerbeeck (HRlinkIT & Minggo): “Belangrijk de constante digitale revolutie en verandering te erkennen”

Volgende

Ben je geïnteresseerd in rekruteringssystemen en heb je Demo_Night gemist? Kijk de demo’s terug

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’
Interviews

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’
Interviews

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’

25 oktober 2022
Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’
Demo_Day

Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

30 juni 2022
Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen
Demo_Day

Aftermovie: dit was Recruitment Tech Demo_Day 2022 in Mechelen

7 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’
Demo_Day

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022
Volgende
Kijk hier de demo's van de Belgische leveranciers van rekruteringstechnologie tijdens Demo_Day Online terug

Ben je geïnteresseerd in rekruteringssystemen en heb je Demo_Night gemist? Kijk de demo’s terug

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (73)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren