• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): 'Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt'

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): ‘Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt’

26 januari 2023
in Demo_Day, Interviews, Podcast
Reading Time: 3 mins read
Tags: Artificial Intelligencedatadata-onderzoekDemo_DayDemo_Day 2023demo'sGeert-Jan WaasdorpIntelligence GroupTalent Intelligence
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Op 20 april 2023 vindt de vierde editie van Recruitment Tech Demo_Day plaats in Mechelen. Een niet te missen dag rond rekrutering en employer branding. Ook Geert-Jan Waasdorp van Intelligence Group zal aanwezig zijn om te vertellen over Talent Intelligence.

Ken je doelgroep door en door

“Talent Intelligence staat voor doelgroep onderzoek,” vertelt Geert-Jan. “Met onze software kom je alles te weten over doelgroep-grootte, arbeidsmarktactiviteit, salaris verwachtingen, beweegmotieven en mediagedrag. We doen dit zowel voor België als andere landen waaruit je een specifiek profiel zou willen werven. Ben je op zoek naar een goede basis en wil je gericht een bepaalde doelgroep aanspreken binnen recruitment marketing activiteiten? Dan is Talent Intelligence essentieel.”

Waarom is het begrijpen van je doelgroep nu zo belangrijk? “Werknemers zijn steeds meer ongrijpbaar op de arbeidsmarkt. Ze komen moeilijker in beweging en ze geven niet duidelijk aan wat ze nu precies vereisen en verlangen van werkgevers. Als je dat niet weet is het ook moeilijk om nieuwe werknemers aan te trekken. Talent Intelligence geeft exact die informatie. En het gaat nog verder, want we geven ook informatie over waar deze doelgroep zich bevindt op social media en jobboards.”

Een blik op de toekomst

“2023 gaat een bijzonder jaar worden. In de sector wordt al jarenlang gepraat over broodnodige veranderingen die de markt hard nodig heeft, en ik geloof dat 2023 dat eindelijk in een stroomversnelling gaat brengen. AI (Artificial Intelligence) lijkt me daar een belangrijke aanjager van. Het doet mensen nadenken dat het wel degelijk anders kan én moet. Daarnaast geloof ik dat data een essentieel onderdeel is om met de blijvende krapte en schaarste op de arbeidsmarkt om te gaan. Kleine, losse oplossingen gaan niet meer helpen; we moeten gericht en structureel bezig zijn met de arbeidsmarkt. Grip hebben op je doelgroep, mede dankzij data, is daarbij kritisch. Ten slotte denk ik dat automation zich nog verder gaat doorzetten. We moeten wel automatiseren en versnellen want er zijn steeds minder recruiters die steeds meer werk moeten doen. Het wordt dus alleen maar moeilijker, en als je dan hetzelfde blijft doen met dezelfde mensen, wordt het nog lastiger om die vacatures in te vullen.”

Waarom Intelligence Group?

“Ondertussen bedienen we meer dan 400 klanten. Als ik onverwacht een klant bezoek en ik zie dat ze actief bezig zijn met ons platform, dan ben ik toch echt wel trots. Ook als een klant in de ochtend een bestelling plaats en tegen de middag al terug belt met de melding dat ze hun aankoop al meer dan dubbel hebben terugverdient, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Daarvoor doen we het.”

En wat kunnen bezoekers verwachten op Demo_Day? “We blijven ons platform continue ontwikkelen en elk kwartaal komt er wel iets nieuws. Op Demo_Day stellen we met veel plezier ons platform voor en laten we je zien wat je allemaal kunt doen met data-onderzoek van je doelgroep.”

Benieuwd naar Demo_Day? Meld je hier gratis aan!

Podcastinterview

Beluister hieronder de podcastversie van het interview:

Vorige

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Volgende

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Gerelateerde artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’
Demo_Day

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?
Insights

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)
Whitepapers

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen
Demo_Day

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Volgende
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (96)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (10)
  • Inspiratie (5)
  • Interviews (37)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (81)
  • Podcast (17)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023
Jeroen van Geel

Jeroen van Geel (Profile Group): ‘Digitize to humanize’

24 maart 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

16 maart 2023
Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’


Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’

27 februari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren