• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Leveranciers in tijden van coronacrisis

HRlinkIT in tijden van coronacrisis: “Ziet dat iedereen op een positieve manier zoekt naar oplossingen om samen uit deze crisis te komen”

door Erwin Hokken
16 april 2020
in Leveranciers in tijden van coronacrisis
Reading Time: 3 mins read
5
1
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Ook de wereld van rekrutering heeft af te rekenen met het COVID-19 coronavirus. Sollicitaties via video, medewerkers die van thuis uit werken en via video moeten vergaderen. We vroegen aan leveranciers van rekruteringstechnologie hoe zij met deze situatie omgaan.

Maatregelen

Iedereen krijgt op de ene of andere manier wel te maken met de gevolgen van het coronavirus. Recruitment Tech vroeg zich af hoe leveranciers van rekruteringstechnologie zich op deze nieuwe situatie voorbereiden en hoe ze ermee omgaan. Hoe verloopt nu alles bij deze leveranciers, welke maatregelen nemen zij en hoe zit het met hun tools? Nele Van Eynde geeft ons een stand van zaken van HRlinkIT.

“We wisten dat de recruitmentsector het helaas heel zwaar zou krijgen, en we wilden onze klanten daarom ook maximaal bijstaan”

Hoe verloopt alles op dit moment bij jullie?

“Bij HRlinkIT en Minggo zijn we nu aan onze vierde week thuiswerken begonnen. Omdat we normaal gezien ook 1 tot 2 dagen telewerken, was het niet zo’n enorme switch in de organisatie. Al merk je wel dat iedereen de sfeer op kantoor en de collega’s mist en je sommige dingen toch gewoon liever face-to-face doet, zoals lange meetings of de onboarding van nieuwe collega’s. Iedereen blijft echt enthousiast en de betrokkenheid is heel groot.”

“Naast de dagelijkse overleggen per team, proberen we elke dag ook 10 minuten een call met alle collega’s op te zetten. Afgelopen vrijdag was dat zelfs met cava, bier en wijn erbij om onze successen van de afgelopen periode te vieren, want ook dat is belangrijk. Ook is er een wekelijkse team-update van onze CEO Wim Van Meerbeeck om heel transparant de stand van zaken aan alle medewerkers mee te geven.”

Het artikel gaat verder onder de poll.

Welke maatregelen hebben jullie genomen tegen het virus?

“Vanaf het begin is er eigenlijk heel positief omgegaan met de situatie en hebben we naar de kansen in plaats van de problemen gekeken. We wisten dat de recruitmentsector het helaas heel zwaar zou krijgen, en we wilden onze klanten daarom ook maximaal bijstaan. Zo hebben we vier cases uitgeschreven waarbij HR-dienstverleners telkens 10% efficiëntiewinst kunnen creëren. Elke week publiceren we een whitepaper over één van deze vier topics en organiseren we er een webinar over.  Het is een hoop werk om deze whitepapers en webinars op korte tijd te realiseren, maar we merken dat HR-dienstverleners er ook enorm veel aan hebben en de inschrijvingen voor de webinars echt goed binnenlopen. Zo zie je dat iedereen echt op een positieve manier zoekt naar mogelijke oplossingen om samen uit deze crisis te komen.”

Leveranciers in tijden van de coronacrisis

In deze reeks vertellen leveranciers van rekruteringstechnologie ons over het reilen en zeilen bij hen als gevolg van de coronacrisis. Wat zijn de maatregelen die ze nemen en zien ze veranderingen, bijvoorbeeld in het gebruik van hun product? Eerder verscheen in deze serie:

  • Social Seeder: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”
  • CVWarehouse: “Rekrutering is sinds twee weken zeker niet overal prioriteit meer”
  • TechWolf: “Meeste HR-departementen met hun handen in het haar”
Tags: Belgiëcoronacrisiscovid-19hrlinkitminggonele van eyndenele van eynde hrlinkitRekruteringrekrutering corona

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Ben je geïnteresseerd in rekruteringssystemen en heb je Demo_Night gemist? Kijk de demo’s terug

Volgende

theMatchBox in tijden van coronacrisis: “Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech”

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

theMatchBox in tijden van coronacrisis: "Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech"
Leveranciers in tijden van coronacrisis

theMatchBox in tijden van coronacrisis: “Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech”

22 april 2020
TechWolf in tijden van coronacrisis: "Meeste HR-departementen met hun handen in het haar"
Leveranciers in tijden van coronacrisis

TechWolf in tijden van coronacrisis: “Meeste HR-departementen met hun handen in het haar”

7 april 2020
CVWarehouse in tijden van de coronacrisis: “Rekrutering is sinds twee weken zeker niet overal prioriteit meer”
Leveranciers in tijden van coronacrisis

CVWarehouse in tijden van coronacrisis: “Rekrutering is sinds twee weken zeker niet overal prioriteit meer”

2 april 2020
Social Seeder in tijden van de coronacrisis: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”
Leveranciers in tijden van coronacrisis

Social Seeder in tijden van coronacrisis: “Delen elke week inzichten en voorbeelden van relevante communicatie in deze uitzonderlijke tijden”

31 maart 2020
Volgende
theMatchBox in tijden van coronacrisis: "Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech"

theMatchBox in tijden van coronacrisis: "Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech"

Comments 1

  1. Pingback: theMatchBox in tijden van coronacrisis: "Klanten zetten in coronatijden meer in op digitale transformatie en het vervangen van manueel mensenwerk door tech"

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (73)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren