• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • Survey 2024VUL NU DE SURVEY IN
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Landscape 2024
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • Survey 2024VUL NU DE SURVEY IN
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Landscape 2024
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022
in Demo_Day, Interviews
Reading Time: 4 mins read
Tags: bynerDemo_Day 2022demo'sEvenementEventGratisGratis aanmeldenRecruitmenttechnologie
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Eén van de leveranciers die 2 juni op Demo_Day in Mechelen haar tooling presenteert is Byner. Tijdens deze derde editie verzorgt Ine Moens, Account Executive, de demo pitch en in het onderstaande interview geeft zij alvast een voorproefje van wat je 2 juni kunt verwachten.

Schaarste aan talent en de ‘great resignation’

Moens: “De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging in de komende tijd. Werkgevers en bureaus, iedereen is op zoek naar dezelfde kandidaten. Tel daarbij op, de onvermijdelijke ‘great resignation’, waar een groot deel van de werkenden van plan is om in de nabije toekomst van baan te veranderen. Dit betekent een enorme kans voor bedrijven actief in de staffing & consultancy om de gids te zijn die het talent naar de juiste baan/opdracht helpt en een hechte relatie opbouwt zodat na afronding van een opdracht direct weer een goede match kan worden gemaakt.”

Recruitment marketing

“Wie komt er als winnaar uit de bus? In de praktijk blijkt dit niet per definitie de partijen met de duurste campagnes en de grootste budgetten te zijn. De grote game changer is snelheid in combinatie met een persoonlijke benadering. De partij die in staat is als eerste de juiste kandidaten te bereiken met de juiste boodschap, gaat er met de winst vandoor. Slimme recruitment marketing speelt hierbij een belangrijke rol. We zien dan ook een toenemend belang van deze expertise. Recruiters die dit in de vingers hebben, maken het verschil.” Aldus Moens.

Verrijking van de eigen database

“Verder zien we een gouden kans in het optimaal benutten van de eigen database. Dat is nu nog bij veel organisaties een verborgen schat. Het gaat immers niet om een ATS vol contactgegevens. Het echte goud zit hem in een verrijking van de data. Het ten diepste leren kennen van het talent dat in je database zit. En dan gaat het niet alleen om harde data als diploma’s en ervaring, maar juist ook om de zachte kant. Zaken als persoonlijkheid, voorkeuren en ambities van kandidaten.”

Bouwen aan een talent journey

“Een derde prioriteit voor recruiters is het belang van een duurzame relatie met talent. Vergeet de candidate journey, en zet in op de talent journey. Bouw vanaf het allereerste begin aan een hechte band met kandidaten en werkenden en bouw deze uit gedurende het gehele proces. Ook na de aanname en nadat een opdracht is afgerond. Op die manier houd je talent dicht bij, kun je hen snel en naadloos doorplaatsen en hoef je niet steeds vanaf scratch opnieuw te rekruteren. Digitalisering speelt een belangrijke rol om deze processen te ondersteunen. We zien dat organisaties die daar sterk op inzetten, als winnaars uit de bus komen in de strijd om talent.”

3 pijlers om succesvol te zijn

“Wij zien drie belangrijke redenen waarom bedrijven in de staffing en consultancy sector op zoek gaan naar onze toekomstbestendige technologie. In deze krappe arbeidsmarkt is het cruciaal dat organisaties tijdig de juiste talenten vinden voor de openstaande vacatures. Onze technologie helpt vanuit drie pijlers om hierin succesvol te zijn. Ten eerste kunnen zij via onze innovatieve recruitment marketing toolbox eenvoudig zelf de juiste latente kandidaten uit de markt ‘vissen’. Hierdoor maken zij keer op keer sneller dan de concurrentie de juiste match met openstaande vacatures. Ten tweede kun je met de krachtige automations in Byner continu de huidige database actualiseren en verrijken, ongeacht het volume. Hierdoor kun je moeiteloos de juiste professionals vinden voor binnenkomende opdrachten. Ten derde kun je alle kandidaten in Byner op basis van allerlei criteria (beschikbaarheid, hard en soft skills, ambities en voorkeuren) matchen aan externe vacatures. Hierdoor blijft geen enkel talent onbenut.

Er is een grote behoefte aan meer efficiëntie en effectiviteit. De arbeidsmarkt is ongekend uitdagend. Het aantal openstaande vacatures was nog nooit zo groot en talent is schaars. Recruiters staan onder druk, ook hun teams zijn onderbezet en ondertussen stapelt het werk zich op. Onze technologie met slimme automations en krachtige workflows helpt hen om slimmer en sneller te werken. Dit levert enorm veel op. Betere samenwerking, minder handmatig en dubbel werk, minder fouten. Dit spaart zeeën van tijd, waardoor zij zich kunnen focussen op het ‘echte werk’. Het bouwen aan persoonlijke relaties met talent.

Veel organisaties werken met een versnipperd IT-landschap om hun kernprocessen te ondersteunen. Dit is inefficiënt en het maakt het onmogelijk om goed inzicht te krijgen in compliance en de effectiviteit van alle afzonderlijke activiteiten. Byner biedt één digitale omgeving, gebouwd op het krachtige Salesforce platform. Een app die de kernprocessen automatiseert. Geen los aan elkaar geknoopte systemen, maar één omgeving die alle kernprocessen stroomlijnt van organisaties in staffing & consultancy. Alle data komt in één omgeving samen, zodat alles soepel loopt en optimaal op elkaar is afgestemd. Voor uitzenders van lead tot plaatsing en voor project sourcing partijen gaan we nog een stapje verder door ook urenregistratie en facturatie te automatiseren. Dit heeft veel voordelen in termen van samenwerking, synergie, efficiency en effectiviteit. Iedereen werkt samen vanuit één omgeving, waardoor je allemaal naar dezelfde data kijkt. Dit biedt enorme kansen voor datagedreven besluitvorming. Dankzij krachtige analytics en persoonlijke dashboards weet je precies hoe je presteert en waar je moet bijsturen”

Byner tijdens Demo_Day

“De tijd van manueel rekruteren is voorbij. Digitale transformatie is topprioriteit bij bedrijven in de arbeidsbemiddeling. Begrijpelijk. Slimme technologie zorgt immers voor een hogere productiviteit, betere resultaten en meer grip en inzicht in je bedrijfsvoering. Zodat je sneller in contact komt met kandidaten, meer kwalitatieve plaatsingen realiseert en betere relaties opbouwt met klant en talent.

Tijdens Demo Day laten we zien hoe je met de slimme technologie van Byner, via automations en automatic matching méér kandidaten kunt plaatsen in minder tijd. Hoe je niet alleen bij de rekrutering het verschil maakt, maar ook gedurende de gehele journey van lead tot en met plaatsing / factuur en daarna. Dit kan je doen door bijvoorbeeld WhatsApp, Chatbots en Videoberichten te integreren in je recruitmentprocessen en door automatisch in je ATS de best matching candidates of best matching vacatures naar voor te halen. Byner gelooft sterk in strategische partnerships. Daardoor zijn in Byner alle automations volledig geïntegreerd samen in één omgeving. Tijdens onze pitch laten we zien hoe het écht werkt.”

Voorproefje Demo_Day

Meld je nu nog last minute aan om present te zijn bij Demo_Day in Mechelen. Meld je hier aan>>

 

Vorige

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

Volgende

Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever”

Gerelateerde artikelen

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS
Zakennieuws

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS

30 november 2023
Jildert Huitema (ImpactWork): 'Nieuwe tech? Vraag om referenties'
Inspiratie

Jildert Huitema (ImpactWork): ‘Nieuwe tech? Vraag om referenties’

27 november 2023
Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone
Podcast

Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone

23 november 2023
Doe als Belgische rekruteerder mee met de Recruitment Tech Survey 2024
Survey

Doe als Belgische rekruteerder mee met de Recruitment Tech Survey 2024

20 november 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS

30 november 2023
Jildert Huitema (ImpactWork): 'Nieuwe tech? Vraag om referenties'

Jildert Huitema (ImpactWork): ‘Nieuwe tech? Vraag om referenties’

27 november 2023
Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone

Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone

23 november 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Van platformintegraties tot onconferenties: de drie belangrijkste rekruteringstrends van Patrick Boonstra voor 2024

Van platformintegraties tot onconferenties: de drie belangrijkste rekruteringstrends van Patrick Boonstra voor 2024

14 november 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Volgende
Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever"

Sara Cauwenbergh (Indeed): “Kern goede candidate experience is relatie tussen kandidaat en werkgever"

Categorieën

  • Awards (3)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (100)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (5)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (19)
  • Inspiratie (13)
  • Interviews (46)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (102)
  • Podcast (25)
  • Recruitment Tech Landscape (2)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (3)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (31)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (21)

Recente artikelen

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS

Efficiëntere match tussen job en kandidaat dankzij ChatGPT op NOWJOBS

30 november 2023
Jildert Huitema (ImpactWork): 'Nieuwe tech? Vraag om referenties'

Jildert Huitema (ImpactWork): ‘Nieuwe tech? Vraag om referenties’

27 november 2023
Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone

Zorgt AI voor het einde van het traditionele cv? | AI in Recruitment #7 met Martyn Redstone

23 november 2023
Doe als Belgische rekruteerder mee met de Recruitment Tech Survey 2024

Doe als Belgische rekruteerder mee met de Recruitment Tech Survey 2024

20 november 2023
Pieter Merlevede (House of Talents) reflecteert op Recruitment Tech Award-winst: 'best case'

Pieter Merlevede (House of Talents) reflecteert op Recruitment Tech Award-winst: ‘best case’

16 november 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Van platformintegraties tot onconferenties: de drie belangrijkste rekruteringstrends van Patrick Boonstra voor 2024

Van platformintegraties tot onconferenties: de drie belangrijkste rekruteringstrends van Patrick Boonstra voor 2024

14 november 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
House of Talents en Taglayer winnen Recruitment Tech Awards 2023

House of Talents en Taglayer winnen Recruitment Tech Awards 2023

6 november 2023
Pieter Merlevede (House of Talents) reflecteert op Recruitment Tech Award-winst: 'best case'

Pieter Merlevede (House of Talents) reflecteert op Recruitment Tech Award-winst: ‘best case’

16 november 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • Survey 2024
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Landscape 2024
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren