• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Jaron Schaillée (Minggo): “Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving”

Jaron Schaillée (Minggo): ‘Digitaliseer eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving’

5 mei 2022
in Demo_Day, Nieuws
Reading Time: 3 mins read
Tags: Demo_Day 2022DigitaliserenGratis aanmeldenkandidaatbelevingKlantbelevingminggorekruteringstechnologie
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Minggo is één van de leveranciers die op 2 juni haar recruitmenttooling presenteert tijdens Demo_Day in Mechelen. Jaron Schaillée, Digital Sales bij Minggo, geeft de demo pitch tijdens het plenaire programma. In dit interview vertelt hij meer over wat je van Minggo kunt verwachten op 2 juni.

Digitaliseer de klantbeleving

Schaillée: “Recruiters en bureaus zullen in 2022 het verschil kunnen maken door de kandidaat beleving te digitaliseren. De kandidaat moet vandaag zo eenvoudig mogelijk het recruitmentproces kunnen doorlopen zonder telkens te moeten e-mailen om een interview in te plannen, een document te ondertekenen of de status van zijn sollicitatie op te vragen. Dit kan vandaag veel handiger met een kandidaat portaal of app waarin de kandidaat alles kan opvolgen, doorgeven en beheren. Ook de communicatie en ervaring van de klant zou veel efficiënter en digitaler kunnen. Laat de klant bijvoorbeeld in één pagina alle geschikte profielen bekijken en ze meteen goed-of afkeuren. Of geef de klant de mogelijkheid om digitaal opdrachten in te geven of de planning door te geven. Ten derde zou de recruiter vooral moeten focussen op wat er echt toe doet: luisteren naar de klant en kandidaat om de perfecte match te maken. Wat wil de kandidaat echt? Hoe kun je hem helpen doorheen zijn carrière? Is een minder voor de hand liggende kandidaat misschien wel de perfecte match voor jouw opdrachtgever? Recruiters zijn erg goed in het afnemen van interviews, screenings en intakegesprekken maar verliezen nog te veel tijd met administratieve taken. Terwijl die administratieve taken vandaag zo eenvoudig gedigitaliseerd kunnen worden.”

Snelheid en flexibiliteit

Snelheid en flexibiliteit zijn enorm belangrijk geworden. Schaillée geeft als voorbeeld: “Wil je klant tegen volgende week 50 heftruckchauffeurs? Dan moet je heel snel kunnen reageren als recruitmentbureau. De software van Minggo werkt enorm eenvoudig waardoor je in 30 minuten tijd gepersonaliseerde sollicitatiepagina’s, formulieren en zelfs nieuwe services kunt creëren, testen en lanceren. Wil je snel een veld toevoegen of sollicitatiepagina volledig personaliseren? Dat doe je eenvoudig in 5 minuten tijd. Daarnaast integreert Minggo slim met het ATS en andere recruitmenttechnologie. Daardoor kun je meer halen uit je software. Stel bijvoorbeeld dat een kandidaat geregistreerd staat in het ATS maar het veld ‘bankrekeningnummer’ nog leeg is. Dan vraagt Minggo automatisch deze ontbrekende informatie aan je kandidaat.”

Digitaliseer verschillende onderdelen recruitmentproces

“Met Minggo kun je de verschillende onderdelen van het recruitmentproces digitaliseren, van het eerste contact tot het contract. Zo kun je vooraan in het proces gepersonaliseerde sollicitatiepagina’s en formulieren inzetten. Doorheen het proces gebruik je Minggo dan weer om sneller een interview in te plannen met de kandidaat, na sollicitatie meteen enkele screening vragen te stellen of ontbrekende informatie op te vragen. Daarna digitaliseer je met Minggo het doorgeven van de beschikbaarheden en planning en het ondertekenen van het contract. Eigenlijk kun je met Minggo bijna alle contactmomenten en taken digitaliseren en optimaliseren die niet via het ATS of andere software verlopen. Dat kan de recruiter enorm veel tijd uitsparen en het maakt je onderneming veel digitaler.”

Kijkje in de keuken van Minggo

“In onze pitch op Demo_Day toon ik hoe recruitment bureaus met Minggo heel eenvoudig de kandidaat- en klantbeleving digitaliseren en zo tijd besparen voor hun kandidaat, klant en recruiter. Zo kunnen kandidaten bijvoorbeeld digitaal hun interview inplannen, snel ontbrekende informatie doorgeven en krijgen ze meer inzicht in de status van hun sollicitatie. Klanten krijgen dan weer een beter overzicht van de voorgestelde profielen en kunnen eenvoudiger documenten ondertekenen, de planning doorgeven en opdrachten aanvragen. Stap voor stap leg ik uit hoe het platform van Minggo werkt en hoe je eenvoudig omgevingen kunt creëren en personaliseren. Wie nog meer vragen heeft kan daarna zeker langskomen bij onze stand.”

Wat te verwachten op de stand

De candidate experience digitaliseren is eenvoudiger dan je denkt. In onze stand tonen we hoe je ervoor zorgt dat jouw kandidaten morgen al digitaal hun interview kunnen inplannen, documenten ondertekenen of ontbrekende informatie kunnen ingeven.

Voorproefje Demo_Day

Vorige

Volg 19 mei in de voormiddag Indeed Works over de candidate experience

Volgende

Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

Gerelateerde artikelen

Volg 22 juni het webinar 'Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?'
Nieuws

Volg 22 juni het webinar ‘Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?’

25 mei 2023
Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties
Inspiratie

Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties

23 mei 2023
AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI 'patronen van discriminatie' laat zien
Inspiratie

AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI ‘patronen van discriminatie’ laat zien

16 mei 2023
PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten
Nieuws

PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten

11 mei 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Volg 22 juni het webinar 'Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?'

Volg 22 juni het webinar ‘Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?’

25 mei 2023
Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties

Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties

23 mei 2023
AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI 'patronen van discriminatie' laat zien

AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI ‘patronen van discriminatie’ laat zien

16 mei 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

9 mei 2023
Volgende
Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

Sander Lesage (Sherpass): ‘Ons systeem biedt actueler beeld van huidige en toekomstige interesses kandidaat’

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (101)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (4)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (13)
  • Inspiratie (7)
  • Interviews (39)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (84)
  • Podcast (19)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (29)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Volg 22 juni het webinar 'Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?'

Volg 22 juni het webinar ‘Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?’

25 mei 2023
Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties

Freelance Management Systemen: de nieuwe strategische factor voor organisaties

23 mei 2023
AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI 'patronen van discriminatie' laat zien

AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI ‘patronen van discriminatie’ laat zien

16 mei 2023
PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten

PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten

11 mei 2023
Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

9 mei 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

9 mei 2023
AI en rekrutering: gaat kunstmatige intelligentie recruiters vervangen?

AI en rekrutering: gaat kunstmatige intelligentie recruiters vervangen?

5 april 2022
6 belangrijke lessen voor België uit het grootste recruitmenttech-onderzoek van onze noorderburen

6 belangrijke lessen voor België uit het grootste recruitmenttech-onderzoek van onze noorderburen

2 mei 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren