• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
in Interviews
Reading Time: 2 mins read
Tags: candidate experienceDeloitteIKEAinterviewKPMGMaki PeopleMaxime LegardezMcDonald's
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Maki People is een unieke tool voor het beoordelen van skills, die het makkelijker maakt om toptalent te identificeren. Recruitment Tech sprak met Maxime Legardez, CEO van Maki People, tijdens UNLEASH World 2022 om meer te leren over de mogelijkheden van zijn bedrijf.

Een database met meer dan 200 tests

Een cruciaal kenmerk van de Maki People-beoordelingstool is de uitgebreide vaardigheidstestbibliotheek. Legardez legt uit dat er via het Maki People-platform honderden tests beschikbaar zijn voor HR-professionals – mobielvriendelijk, breed van opzet én gamified. “We hebben een database met meer dan 200 tests ontwikkeld. Persoonlijkheidstesten, cognitieve vaardigheidstesten, test voor toolkits en functiegerelateerde tests, specifiek voor marketing, finance, BI-data en programmeertalen waarmee je een test kunt kiezen en kunt maken.”

De kracht van betrokkenheid van kandidaten

Maki People is niet alleen een hulpmiddel om het rekruteringsproces te verbeteren. Het market zichzelf als een uitstekende optie om ervoor te zorgen dat kandidaten zich engaged voelen door het bedrijf waarop ze solliciteren. Legardez legt uit dat een groot probleem bij werving is wanneer kandidaten solliciteren bij een bedrijf en het werk uiteindelijk onaantrekkelijk of saai is. “We willen een plezierige ervaring opbouwen wanneer ze zich aanmelden”, countert Legardez. “Deze uitdaging vormt het eerste element dat we willen oplossen.”

“Het doel is om een mobielvriendelijke ervaring te creëren – een integraal onderdeel van het oplossen van wervingsuitdagingen en het tegelijkertijd de ervaring van de kandidaat verbetert.”

Om een candidate experience optimaal tot haar recht te laten komen, zorgt Maki ervoor dat bedrijven op de juiste manier kunnen werven. “Het doel is om een mobielvriendelijke ervaring te creëren – een integraal onderdeel van het oplossen van wervingsuitdagingen en het tegelijkertijd de ervaring van de kandidaat verbetert”, zegt Legardez. “Het platform bereikt dit door feedbackmogelijkheden voor recruiters en kandidaten te faciliteren en met een indrukwekkende UI & UX, waardoor het platform gemakkelijk te navigeren en te gebruiken is.”

Reageer via video óf audio

Een van de unieke verkoopargumenten van Maki is de methode waarop kandidaten op vragen kunnen reageren. “Kandidaten kunnen reageren via audio of video”, zegt Legardez. “Dus je kunt kandidaten vragen om zichzelf voor te stellen aan hun potentiële toekomstige bedrijf.” De voordelen van het platform maken het tot een toonaangevende oplossing voor het testen van vaardigheden, van het verkorten van de time-to-hire tot het verminderen van bad hires. Daarnaast beoogt Maki het vergroten van diversiteit in teams, het verbeteren van de objectiviteit en het bieden van moeiteloze ATS-integratie.”

Nóg meer tests in de toekomst 

Op dit moment werkt Maki People voor een breed scala internationale bedrijven. Vooral bedrijven met grote aantallen sollicitanten. “We werken samen met bedrijven als McDonald’s, IKEA, KPMG en Deloitte, die allemaal op grote schaal willen werven en ook hun kandidaatervaring permanent willen verbeteren.”

“Op deze manier hopen we in de toekomst te behoren tot de beste rekruteringsoplossingen voor HR-professionals.”

Wat betreft de toekomst, zal Maki People zich focussen op het toevoegen van nóg meer tests binnen haar database. “We willen daarnaast feedback blijven ophalen, zodat we er alles aan doen om de functionaliteiten binnen Maki te verbeteren. Op deze manier hopen we in de toekomst te behoren tot de beste rekruteringsoplossingen voor HR-professionals, die we in staat stellen om een uitzonderlijke candidate experience neer te zetten.”

Vorige

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

Volgende

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Gerelateerde artikelen

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?
Insights

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’
Demo_Day

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op
Nieuws

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel
Nieuws

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Volgende
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (85)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (7)
  • Inspiratie (4)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (75)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

Kan Web3 bijdragen tot rekrutering en employer branding?

9 februari 2023
Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

Luuk van Neerven (Joboti): ‘Snel schakelen met kandidaten is meer dan ooit cruciaal’

8 februari 2023
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

31 januari 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

Belgische AI-gedreven sourcingstool Traicie haalt €800k investeringsgeld op

6 februari 2023
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Opslaan en accepteren