• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
in Interviews
Reading Time: 2 mins read
Tags: candidate experienceDeloitteIKEAinterviewKPMGMaki PeopleMaxime LegardezMcDonald's
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Maki People is een unieke tool voor het beoordelen van skills, die het makkelijker maakt om toptalent te identificeren. Recruitment Tech sprak met Maxime Legardez, CEO van Maki People, tijdens UNLEASH World 2022 om meer te leren over de mogelijkheden van zijn bedrijf.

Een database met meer dan 200 tests

Een cruciaal kenmerk van de Maki People-beoordelingstool is de uitgebreide vaardigheidstestbibliotheek. Legardez legt uit dat er via het Maki People-platform honderden tests beschikbaar zijn voor HR-professionals – mobielvriendelijk, breed van opzet én gamified. “We hebben een database met meer dan 200 tests ontwikkeld. Persoonlijkheidstesten, cognitieve vaardigheidstesten, test voor toolkits en functiegerelateerde tests, specifiek voor marketing, finance, BI-data en programmeertalen waarmee je een test kunt kiezen en kunt maken.”

De kracht van betrokkenheid van kandidaten

Maki People is niet alleen een hulpmiddel om het rekruteringsproces te verbeteren. Het market zichzelf als een uitstekende optie om ervoor te zorgen dat kandidaten zich engaged voelen door het bedrijf waarop ze solliciteren. Legardez legt uit dat een groot probleem bij werving is wanneer kandidaten solliciteren bij een bedrijf en het werk uiteindelijk onaantrekkelijk of saai is. “We willen een plezierige ervaring opbouwen wanneer ze zich aanmelden”, countert Legardez. “Deze uitdaging vormt het eerste element dat we willen oplossen.”

“Het doel is om een mobielvriendelijke ervaring te creëren – een integraal onderdeel van het oplossen van wervingsuitdagingen en het tegelijkertijd de ervaring van de kandidaat verbetert.”

Om een candidate experience optimaal tot haar recht te laten komen, zorgt Maki ervoor dat bedrijven op de juiste manier kunnen werven. “Het doel is om een mobielvriendelijke ervaring te creëren – een integraal onderdeel van het oplossen van wervingsuitdagingen en het tegelijkertijd de ervaring van de kandidaat verbetert”, zegt Legardez. “Het platform bereikt dit door feedbackmogelijkheden voor recruiters en kandidaten te faciliteren en met een indrukwekkende UI & UX, waardoor het platform gemakkelijk te navigeren en te gebruiken is.”

Reageer via video óf audio

Een van de unieke verkoopargumenten van Maki is de methode waarop kandidaten op vragen kunnen reageren. “Kandidaten kunnen reageren via audio of video”, zegt Legardez. “Dus je kunt kandidaten vragen om zichzelf voor te stellen aan hun potentiële toekomstige bedrijf.” De voordelen van het platform maken het tot een toonaangevende oplossing voor het testen van vaardigheden, van het verkorten van de time-to-hire tot het verminderen van bad hires. Daarnaast beoogt Maki het vergroten van diversiteit in teams, het verbeteren van de objectiviteit en het bieden van moeiteloze ATS-integratie.”

Nóg meer tests in de toekomst 

Op dit moment werkt Maki People voor een breed scala internationale bedrijven. Vooral bedrijven met grote aantallen sollicitanten. “We werken samen met bedrijven als McDonald’s, IKEA, KPMG en Deloitte, die allemaal op grote schaal willen werven en ook hun kandidaatervaring permanent willen verbeteren.”

“Op deze manier hopen we in de toekomst te behoren tot de beste rekruteringsoplossingen voor HR-professionals.”

Wat betreft de toekomst, zal Maki People zich focussen op het toevoegen van nóg meer tests binnen haar database. “We willen daarnaast feedback blijven ophalen, zodat we er alles aan doen om de functionaliteiten binnen Maki te verbeteren. Op deze manier hopen we in de toekomst te behoren tot de beste rekruteringsoplossingen voor HR-professionals, die we in staat stellen om een uitzonderlijke candidate experience neer te zetten.”

Vorige

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

Volgende

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Gerelateerde artikelen

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’
Interviews

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’

8 juni 2023
Louis Coulon (CleverConnect): 'De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer'
Interviews

Louis Coulon (CleverConnect): ‘De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer’

6 juni 2023
Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert
Inspiratie

Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert

1 juni 2023
Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’
Nieuws

Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’

30 mei 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’

8 juni 2023
Louis Coulon (CleverConnect): 'De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer'

Louis Coulon (CleverConnect): ‘De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer’

6 juni 2023
Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert

Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert

1 juni 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

9 mei 2023
Volgende
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (101)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (4)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (13)
  • Inspiratie (8)
  • Interviews (41)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (85)
  • Podcast (20)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (29)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’

Twee experts over alles wat met AI, ChatGPT en rekrutering te maken heeft: ‘Have lunch or be lunch’

8 juni 2023
Louis Coulon (CleverConnect): 'De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer'

Louis Coulon (CleverConnect): ‘De ouderwetse manier van rekruteren werkt niet meer’

6 juni 2023
Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert

Hoe web3 freelancen in de Benelux transformeert en een verborgen talent hub creëert

1 juni 2023
Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’

Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’

30 mei 2023
Volg 22 juni het webinar 'Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?'

Volg 22 juni het webinar ‘Het rekruteringsdilemma; snelheid of kwaliteit?’

25 mei 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

9 mei 2023
Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’

Andreas Pfeffer (Recrewtment): ‘Onze hele tech-stack is volledig met elkaar geïnterconnecteerd’

30 mei 2023
AI en rekrutering: gaat kunstmatige intelligentie recruiters vervangen?

AI en rekrutering: gaat kunstmatige intelligentie recruiters vervangen?

5 april 2022

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Recruitment Tech Demo_Day - 20 april 2023 - Mechelen

Recruitment Tech Demo_Day - Donderdag 20 april 2023 - Mechelen
Meld je als rekruteerder of HR-professional tot 6 april gratis aan
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren