• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023MELD GRATIS AAN!
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Demo_Day

Misja van der Velden & Pieter Kemper (Carerix): “Automatiseren werkproces belangrijk in 2022 voor rekruteerders”

door Willemijn van der Heijden
24 maart 2022
in Demo_Day, Nieuws
Reading Time: 3 mins read
13
0
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

Eén van de leveranciers die 2 juni acte de présence geeft tijdens Recruitment Tech Demo_Day is Carerix recruitmentsoftware. Tijdens deze derde editie verzorgen sales manager Misja van der Velden en account manager Pieter Kemper een demo pitch en in dit interview geven ze een voorproefje van wat je in Mechelen kunt verwachten.

Automatiseren en optimaliseren

Rekruteerders zouden zich in 2022 moeten richten op het optimaliseren en automatiseren van de werkprocessen. Van der Velden: “Recruitmentdoelstellingen worden hierdoor sneller behaald. Denk aan bijvoorbeeld de time-to-hire die verkort wordt. Zo kom je steeds een stapje dichter bij het vinden van de beste kandidaat. Daarnaast is het optimaliseren van vacatureteksten belangrijk. Het vinden en verleiden van je kandidaat begint al bij het schrijven van een goede vacaturetekst. Het communiceren met de doelgroep via het gewenste medium van de kandidaat zorgt ervoor dat je de kandidaat verleid om tot de beste vervolgstap in de carrière van het talent te komen.” Een derde punt van aandacht voor rekruteerders zijn talentpools vult Kemper aan: “Door gebruik te maken van je eigen talentpool kun je een relatie aangaan en de juiste boodschap naar de juiste doelgroep brengen. Je talentpool actief onderhouden zorgt ervoor dat je altijd een mooie pool hebt met potentiële kandidaten voor je openstaande vacature.”

Passend in het IT-landschap

“Ons ATS past in elk IT-landschap. De gebruiker heeft de vrijheid in configuratie, en het ATS is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk,” stelt Kemper. “Door het uitgebreide partner ecosysteem kunnen we meedenken/ontzorgen in de doelstellingen op korte en lange termijn. Het hebben van een langetermijnrelatie is voor ons belangrijk, maar ook nodig om mee te blijven groeien met de wensen van onze klanten.”

Elke fase een passende oplossing

Van der Velden: “In welke fase van het recruitmentproces de oplossing zit is afhankelijk van waar in het recruitmentproces de klant zich bevindt. Carerix kan aanhaken binnen de verschillende fases van dit proces. Van kandidaat tot verloning, en van prospect tot factuur voor staffing. En ook voor werving & selectie bieden we voor elke fase een passende oplossing: van vacature tot invulling, en van kandidaat tot meest geschikte job. Alles vanuit het best of breed concept waarbij de gebruiker bepaalt wat op welk moment de beste tool is voor dat deel van het rekruteringsproces. Wij kunnen daarom aanhaken binnen alle fases van het proces.”

Core proces

“Tijdens de pitch laten we zien hoe het core proces van Carerix eruit ziet. Middels een workflow tonen we hoe je van een nieuwe vacature tot een succesvolle plaatsing kan komen,” vertelt Kemper. “Belangrijk hierbij is natuurlijk het contact met de kandidaat. Daarom laten we ook zien hoe je in contact blijft met je kandidaat via whatsapp en e-mail, en hoe dit allemaal gelogd wordt in je eigen Carerix applicatie.”

Omdat snelheid en communicatie essentieel is in een schaarse markt, is de keuze voor het juiste kanaal erg belangrijk. Van der Velden: “We laten de bezoekers van Demo_Day in mechelen ook zien hoe makkelijk het is om de juiste kandidaten te vinden. Door bijvoorbeeld bulkacties uit te voeren via diverse kanalen kun je in één keer je hele talentpool benaderen op de door jouw gewenste manier. Kortom: een sessie die het gemak snelheid en volledigheid toont van een gehele rekruteringsflow!”

Meld je gratis aan voor Demo_Day

Recruitment Tech Demo_Day is hét event om je concreet te oriënteren op de technologie om jouw rekrutering te boosten. Aan de hand van demo’s en demo pitches kun je je oriënteren én tooling uitproberen. En dat allemaal gratis. De doelgroep van dit event zijn rekruteerders werkzaam bij werkgevers of intermediairs (w&s/interim/detachering).

Meld je als rekruteerder gratis aan voor Demo_Day op 2 juni in Mechelen

Tags: carerixDemo_DayGratisInspiratiePitchRecruitmenttechnologie

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

Nog 3 partners Demo_Day 2022 bekend: Textmetrics, Virtual Sales Recruiter en Carerix

Volgende

Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers

Willemijn van der Heijden

Willemijn van der Heijden

Gerelateerde artikelen

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel
Nieuws

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”
Demo_Day

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’
Nieuws

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022
Nieuws

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar
Nieuws

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Volgende
Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers

Referral rekrutering: in krappe arbeidsmarkt werven via je eigen medewerkers

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (3)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (74)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

Dit zijn de 9 beste boeken om te lezen over rekruteringstechnologie in 2023

31 januari 2023
Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

Minggo en theMatchBox ontwikkelen Profile Booster voor nauwkeuriger kandidaatsprofiel

31 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
  • RT.be Community
    • Demo_Day Replay

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren