• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten

PandoLogic introduceert op AI-gebaseerde programmatic job advertising tool om diversiteit te vergroten

11 mei 2023
in Nieuws
Reading Time: 2 mins read
Tags: AID&Idiversity recruitmentpandoDIVERSITYPandoLogicRekruteringTerry Baker
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

PandoLogic heeft pandoDIVERSITY gelanceerd: een op AI-gebaseerde oplossing voor diversity sourcing om bedrijven die zich richten op DEI te helpen hun rekruteringsinspanningen te versnellen met behulp van programmatic job advertising. ‘De oplossing is gericht op het produceren van échte diversiteitsresultaten’, aldus Terry Baker, CEO van PandoLogic.

AI voor diversiteit

De afgelopen jaren hebben we verschillende nieuwe wervingstools zien opkomen, vooral in de laatste maanden, dankzij ChatGPT en de opkomst van kunstmatige intelligentie. Hoewel chatassistenten nog steeds het meest opvallende eindproduct zijn van AI-gerelateerde inspanningen, gaat PandoLogic met zijn nieuwste oplossing, pandoDIVERSITY, een andere richting op.

Aangedreven door pandoIQ, de AI-gebaseerde programmatic job advertising software van PandoLogic, automatiseert en optimaliseert pandoDIVERSITY wervingscampagnes gericht op diversiteitskandidaten via een netwerk van gespecialiseerde publishersites, waardoor vacatures gegarandeerd worden getoond aan een divers en betrokken publiek.

Meer efficiëntie in wervingsproces

Het doel is om de efficiëntie te verhogen door het gebruik van intelligente automatisering om diverse kandidaten te bereiken waar ze zich bevinden. pandoDIVERSITY is wat het belooft: een oplossing die programmatic job advertising gebruikt om het bereik van diverse kandidaten te vergroten en de exposure te vergroten via een netwerk van diversiteitsspecifieke uitgevers. Het wil de efficiëntie verhogen door het gebruik van intelligente automatisering om diverse kandidaten te bereiken waar ze zich bevinden, kosteneffectieve rekruteringsresultaten voor DEI-initiatieven te stimuleren en een diverse pool van kandidaten te creëren voor een toegewijde distributieaanpak.

“Dit is de enige oplossing waarmee werkgevers de kracht van kunstmatige intelligentie kunnen gebruiken om divers talent (bijvoorbeeld vrouwen, minderheden, mensen met een handicap, veteranen, LGBTQIA-kandidaten) op schaal aan te trekken”, zegt het bedrijf. “Je kunt meer doen met minder. Gebruik één enkele oplossing om een uitgebreide pool van diverse kandidaten te sourcen, campagnes te volgen en ROI-inzichten te bekijken.”

Van compliance tot acquisitie

“We weten allemaal dat een divers personeelsbestand van cruciaal belang is voor het succes van een organisatie”, aldus Terry Baker, CEO van PandoLogic. “Veel organisaties richten zich op compliance van diversiteit, wat belangrijk is maar vaak moeilijk uit te voeren. PandoDIVERSITY is gericht op het gemakkelijk maken en het produceren van echte diversiteitsresultaten.”

“PandoDIVERSITY is gericht op het gemakkelijk maken en het produceren van échte diversiteitsresultaten.”

“Door een campagne te wijden die uitsluitend gericht is op uitgevers van diversiteit via onze programmatische job advertising, die zowel geautomatiseerd als kostenefficiënt is, zijn we in staat om een meer diverse pool van kandidaten te leveren voor hiring managers. Daardoor zullen we het bereik en het volume van DEI-aanwervingscampagnes uitbreiden en tegelijkertijd de efficiëntie verhogen, zodat Talent Acquisition-leiders meer controle hebben over hun strategische wervingsplannen.”

Vorige

Eefke Beelen (Boels Rental): ‘Je moet een recruitmenttech-specialist in jouw team hebben’

Volgende

AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI ‘patronen van discriminatie’ laat zien

Gerelateerde artikelen

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines
Nieuws

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines

27 september 2023
5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten
Insights

5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten

19 september 2023
Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups
Interviews

Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

12 september 2023
Bas van de Haterd: ‘AI is een gamechanger voor personalisering in rekruteringsproces'
Video

Bas van de Haterd: ‘AI is een gamechanger voor personalisering in rekruteringsproces’

7 september 2023

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines

27 september 2023
5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten

5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten

19 september 2023
Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

12 september 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

12 september 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Volgende
AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI 'patronen van discriminatie' laat zien

AI, Rekrutering & Regelgeving: Workday aangeklaagd, met bewering dat AI 'patronen van discriminatie' laat zien

Categorieën

  • Awards (2)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (99)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (5)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (15)
  • Inspiratie (10)
  • Interviews (45)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (98)
  • Podcast (24)
  • Recruitment Tech Landscape (2)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (2)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (30)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines

Waarom rekruteerders conversaties moeten kunnen voeren met machines

27 september 2023
5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten

5 statistieken over rekruteringstechnologie die je moet weten

19 september 2023
Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

12 september 2023
Bas van de Haterd: ‘AI is een gamechanger voor personalisering in rekruteringsproces'

Bas van de Haterd: ‘AI is een gamechanger voor personalisering in rekruteringsproces’

7 september 2023
Ontdek 2 november de rekruteringstechnologie van 2024 tijdens RTE23

Ontdek 2 november de rekruteringstechnologie van 2024 tijdens RTE23

5 september 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

Hoe Unique Belgium 10% meer sollicitaties genereerde met pop-ups

12 september 2023
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

30 juni 2022
Ontdek 2 november de rekruteringstechnologie van 2024 tijdens RTE23

Ontdek 2 november de rekruteringstechnologie van 2024 tijdens RTE23

5 september 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2024
    • Programma
    • Sprekers
    • Partners
    • Aanmelden
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Recruitment Tech Demo_Day - 20 april 2023 - Mechelen

Recruitment Tech Demo_Day - Donderdag 20 april 2023 - Mechelen
Meld je als rekruteerder of HR-professional tot 6 april gratis aan
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren