PandoLogic heeft pandoDIVERSITY gelanceerd: een op AI-gebaseerde oplossing voor diversity sourcing om bedrijven die zich richten op DEI te helpen hun rekruteringsinspanningen te versnellen met behulp van programmatic job advertising. ‘De oplossing is gericht op het produceren van échte diversiteitsresultaten’, aldus Terry Baker, CEO van PandoLogic.
AI voor diversiteit
De afgelopen jaren hebben we verschillende nieuwe wervingstools zien opkomen, vooral in de laatste maanden, dankzij ChatGPT en de opkomst van kunstmatige intelligentie. Hoewel chatassistenten nog steeds het meest opvallende eindproduct zijn van AI-gerelateerde inspanningen, gaat PandoLogic met zijn nieuwste oplossing, pandoDIVERSITY, een andere richting op.
Aangedreven door pandoIQ, de AI-gebaseerde programmatic job advertising software van PandoLogic, automatiseert en optimaliseert pandoDIVERSITY wervingscampagnes gericht op diversiteitskandidaten via een netwerk van gespecialiseerde publishersites, waardoor vacatures gegarandeerd worden getoond aan een divers en betrokken publiek.
Meer efficiëntie in wervingsproces
Het doel is om de efficiëntie te verhogen door het gebruik van intelligente automatisering om diverse kandidaten te bereiken waar ze zich bevinden. pandoDIVERSITY is wat het belooft: een oplossing die programmatic job advertising gebruikt om het bereik van diverse kandidaten te vergroten en de exposure te vergroten via een netwerk van diversiteitsspecifieke uitgevers. Het wil de efficiëntie verhogen door het gebruik van intelligente automatisering om diverse kandidaten te bereiken waar ze zich bevinden, kosteneffectieve rekruteringsresultaten voor DEI-initiatieven te stimuleren en een diverse pool van kandidaten te creëren voor een toegewijde distributieaanpak.
“Dit is de enige oplossing waarmee werkgevers de kracht van kunstmatige intelligentie kunnen gebruiken om divers talent (bijvoorbeeld vrouwen, minderheden, mensen met een handicap, veteranen, LGBTQIA-kandidaten) op schaal aan te trekken”, zegt het bedrijf. “Je kunt meer doen met minder. Gebruik één enkele oplossing om een uitgebreide pool van diverse kandidaten te sourcen, campagnes te volgen en ROI-inzichten te bekijken.”
Van compliance tot acquisitie
“We weten allemaal dat een divers personeelsbestand van cruciaal belang is voor het succes van een organisatie”, aldus Terry Baker, CEO van PandoLogic. “Veel organisaties richten zich op compliance van diversiteit, wat belangrijk is maar vaak moeilijk uit te voeren. PandoDIVERSITY is gericht op het gemakkelijk maken en het produceren van echte diversiteitsresultaten.”
“PandoDIVERSITY is gericht op het gemakkelijk maken en het produceren van échte diversiteitsresultaten.”
“Door een campagne te wijden die uitsluitend gericht is op uitgevers van diversiteit via onze programmatische job advertising, die zowel geautomatiseerd als kostenefficiënt is, zijn we in staat om een meer diverse pool van kandidaten te leveren voor hiring managers. Daardoor zullen we het bereik en het volume van DEI-aanwervingscampagnes uitbreiden en tegelijkertijd de efficiëntie verhogen, zodat Talent Acquisition-leiders meer controle hebben over hun strategische wervingsplannen.”