• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • AanmeldenGRATIS
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Home Interviews

Podcast met Wim Van Meerbeeck (HRlinkIT & Minggo): “Belangrijk de constante digitale revolutie en verandering te erkennen”

door Erwin Hokken
9 april 2020
in Interviews, Podcast
Reading Time: 2 mins read
50
1
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

In de nieuwe podcastserie Recruitment Tech Podcast van Recruitmenttech.be spreekt Martijn Hemminga, oprichter van Recruitmenttech.be, met gebruikers, experts en leveranciers van rekruteringstechnologie in België. Wim Van Meerbeeck is onze eerste podcast-gast

Podcast

In deze allereerste podcast trok Martijn naar Gent (de podcast werd opgenomen nog voordat het coronavirus uitbrak), waar een van de twee kantoren van HRlinkIT is gevestigd. Als hr-architect helpt HRlinkIT bedrijven en tussenpersonen om met de beste software het beste talent te ontdekken, eigenlijk dus een digitale transformatie van rekrutering. HRlinkIT ligt ook aan de basis van het platform Minggo, dat begin 2020 werd opgericht.

Digitale transformatie

In dit gesprek vertelt oprichter Wim Van Meerbeeck hoe hij met zijn organisatie is gestart, wat HRlinkIT precies doet, wat het Minggo platform inhoudt, welke ontwikkelingen er op de Belgische markt zijn op het vlak van rekruteringstechnologie en hoe hij de toekomst van de technologie binnen rekrutering ziet. “Je ziet wat er fundamenteel veranderd is ten opzichte van vroeger. Vroeger haalde je een stukje nieuwe technologie binnen en dat kon wel een jaar of acht ‘overleven’. Vandaag de dag merk je het verschil door wat we noemen de digitale transformatie. Het digitale wordt een deel van onze business. Er zit eigenlijk een constante revolutie en een constante verandering in. Het is heel belangrijk om dat te erkennen en een andere aanpak te hebben.”

Eén proces

“Waar we bij Minggo voor staan is dat we eigenlijk een laag of een schil boven de bestaande software leggen. Vanuit daar brengen we één proces en één technologische experience naar klanten en kandidaten toe.” In de onderstaande podcast gaat Wim Van Meerbeeck dieper in op deze laag ‘boven’ de tools.

Tags: hrlinkitminggopodcastRekruteringwim van meerbeeck

Ontvang een push bericht bij een nieuw artikel op Recruitmenttech.be.
Je kunt je op ieder moment weer afmelden.

Afmelden alert
Vorige

TechWolf in tijden van coronacrisis: “Meeste HR-departementen met hun handen in het haar”

Volgende

Filip De Geijter (Actonomy) over de ‘AI-hype’: “Artificial Intelligence lost niet alles op”

Erwin Hokken

Erwin Hokken

Gerelateerde artikelen

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’
Interviews

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’
Interviews

Patrick De Pauw (Social Seeder): ‘Employer branding is van het hele bedrijf’

25 oktober 2022
Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’
Demo_Day

Pieter van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

30 juni 2022
Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’
Demo_Day

Ine Moens (Byner): ‘De schaarste aan talent is de nummer 1 uitdaging’

31 mei 2022
Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’
Demo_Day

Carol Geens (host Demo_Day): ‘Maak eerst een digitalisatieplan en ga daar mee aan de slag’

18 mei 2022
Volgende
Filip De Geijter (Actonomy) over de 'AI-hype': "Artificial Intelligence lost niet alles op"

Filip De Geijter (Actonomy) over de 'AI-hype': "Artificial Intelligence lost niet alles op"

Comments 1

  1. Pingback: Podcast met Filip De Geijter (Actonomy): “Vijftien jaar geleden had niemand interesse in artificiële intelligentie”

Geef een antwoord Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Volg ons op social

  • 5 Volgers

Site partners

Indeed

Peiling

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (84)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (6)
  • Inspiratie (2)
  • Interviews (26)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (73)
  • Podcast (8)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (13)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (4)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

Geert-Jan Waasdorp (Intelligence-Group): “Grip hebben op je doelgroep is kritisch in een krappe arbeidsmarkt”

26 januari 2023
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

Maxime Legardez (Maki People): ‘Wij willen rekrutering verbeteren op een gamified, mobielvriendelijke manier’

3 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Recruitment Tech Landscape 2023 digitaal en als A2-poster beschikbaar

Recruitment Tech Landscape 2023 zowel digitaal als A2-poster beschikbaar

6 december 2022
Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

Alexander Denborg (Impactpool): ‘Wij helpen je aan relevante kandidaten die impact willen maken’

16 januari 2023
Dit zijn de meest gelezen artikelen op Recruitmenttech.be in 2022

Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022

22 december 2022

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Partners
    • Locatie
    • Foto’s en video 2022
  • E-mail update
  • Tech Landscape 2022 II
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2022 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Welkom terug!

Log in op uw account hieronder

Wachtwoord vergeten?

Jouw wachtwoord opvragen

Voer jouw gebruikersnaam of e-mailadres in om je wachtwoord opnieuw in te stellen

Log In
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren