• Zakennieuws toevoegen
  • Partners
  • Cookie instellingen
  • Privacy statement
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023GRATIS AANMELDEN
    • AanmeldenGRATIS!
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitmenttech.be
Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

Recruitment advertising software startup Aimwel gelanceerd door DPG Media

28 juni 2022
in Zakennieuws
Reading Time: 2 mins read
Tags: Aimwellartificiele intelligentieChristian Van ThilloDPG MediaLauri Kooprekruteringssectorvacaturesites
Deel op LinkedInDeel op FacebookDeel op Twitterdeel via WhatsappDeel via e-mail

DPG Media heeft gisteren bekendgemaakt een nieuw softwarebedrijf te hebben opgericht dat recruitmentcampagnes automatiseert op basis van artificial intelligence-technologie. In de toekomst is het de bedoeling dat ook campagnes voor andere sectoren worden uitgerold. Volgens de uitgever maakt de advertentietechnologie voor online marketplaces kwalitatieve en crossmediale leadgeneratie mogelijk ook wanneer cookies niet meer geplaatst mogen worden.

Artificial Intelligence

Aimwel zegt de eerste uitgever te zijn die een eigen platform met advertentietechnologie voor vacaturesites heeft ontwikkeld. Aimwel’s datagedreven artificial intelligence (AI) stelt gebruikers in staat om volledig geautomatiseerde campagnes uit te voeren en te optimaliseren met de juiste mediamix op zowel categorieniveau als voor individuele vacatures. Handmatige aanpassingen zijn niet langer nodig. Vacaturesites, classifieds-bedrijven, uitgevers en adverteerders kunnen sollicitanten op de juiste plekken aantrekken met kwalitatieve en aansprekende campagnes.

Personeelstekort

Met het personeelstekort op een hoogtepunt tijdens de ‘Great Resignation’, zijn de behoeften van zowel de recruitmentsector als sollicitanten enorm veranderd stelt de uitgever. Er zijn minder actieve werkzoekenden en sollicitaties tegenover een groot aantal vacatures. Aimwel’s SaaS-technologie maakt optimale crossmediale partnerships en sterkere prestaties mogelijk, en dat leidt tot meer sollicitaties per vacature tegen lagere kosten claimt het Belgische mediabedrijf.

Booming markt

“Vacaturesites hebben ondersteuning nodig bij het leveren van de resultaten die recruiters verwachten, en dat is net wat wij bieden. De markt in advertentietechnologie voor de recruitmentsector is booming en goed voor ruim 2,5 miljard euro”, zegt Lauri Koop, CEO van Aimwel. “Met de grote vraag naar personeel en meer types mediakanalen die hun aandacht vragen, hebben we de perfecte product-market-fit gevonden om zowel actieve als passieve kandidaten aan te trekken.”

Internationaal

“Succes betekent voor ons ook waardevolle ontwikkelingen delen met anderen. Vanuit die filosofie lanceren we Aimwel als een internationaal B2B-SaaS-bedrijf”, zegt Christian Van Thillo, Executive Chairman van DPG Media. “Innovatie en ondernemerschap is waar we al 35 jaar voor staan als bedrijf. We weten hoe we kansen moeten grijpen en laten groeien”.

Cookieloze toekomst

Naarmate we evolueren naar een ‘cookieloze wereld’, is er een toenemende behoefte aan volledig geautomatiseerde en crossmediale leadgeneratie. Zo wordt het mogelijk om kwalitatieve campagnes op basis van betrouwbare geanonimiseerde gegevens eenvoudig te realiseren.

Succesvolle integraties van de technologie met toonaangevende vacaturesites in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland leidden tot efficiëntere en beter presterende marketingcampagnes. Zoals bij Nationale Vacaturebank, Intermediair, Reed.co.uk etc.

Efficiënt

“De samenwerking met een innovatieve technologiepartner als Aimwel helpt ons sollicitaties te genereren via betaald verkeer op een efficiënte, agile en transparante manier. Ze begrijpen zowel waar onze strategische behoeften als opportuniteiten liggen en kunnen deze vertalen naar de opzet van onze marketingcampagnes”, zegt Simon Wingate, Managing Director bij Reed.co.uk.

Waardevolle technologie

“Branchekennis, efficiëntie en transparantie zijn wat DPG Media’s Aimwel kenmerkt. We blijven in direct contact met onze bestaande klanten, terwijl Aimwel waardevolle technologie biedt die van invloed is op de algehele prestaties en het budgetbeheer van de klant”, zegt Harley van Swaay, Hoofd Programmatic Agency Relations EMEA bij Talent.com.

Foto credits: DPG Media

Vorige

E-book: zo ziet de toekomst van candidate experience eruit

Volgende

Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

Gerelateerde artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’
Demo_Day

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?
Insights

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)
Whitepapers

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen
Demo_Day

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023

Comments 1

  1. Pingback: Dit zijn de meest gelezen artikelen over rekruteringstechnologie op Recruitmenttech.be in 2022 - Recruitmenttech.be

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

RECENTE ARTIKELEN

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023

MEEST GELEZEN AFGELOPEN 30 DAGEN

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Volgende
Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

Pieter Van Hemele (Talentus): ‘Technologie maakt het rekruteringsproces nog niet 1 op 1 digitaal’

Categorieën

  • Awards (1)
  • Bots & voice (2)
  • Case_Day (2)
  • Demo_Day (96)
  • Demo_Night (3)
  • Downloads (3)
  • Even voorstellen… (7)
  • Event (3)
  • Guide 2020 (1)
  • Insights (10)
  • Inspiratie (5)
  • Interviews (37)
  • Leveranciers in tijden van coronacrisis (5)
  • Nieuws (81)
  • Podcast (17)
  • Recruitment Tech Landscape (1)
  • Recruitmentsystemen (1)
  • Sourcing & search (1)
  • Survey (1)
  • Tips & tricks (23)
  • Tools (24)
  • Trends (15)
  • Video (28)
  • Visie (1)
  • Whitepapers (5)
  • Zakennieuws (20)

Recente artikelen

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

Willem Drijver (Taglayer): ‘Het doel van Taglayer is het personaliseren van de candidate experience’

30 maart 2023
Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

Is generatieve AI als ChatGPT een must-have in rekrutering?

29 maart 2023
Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

Verbeter je rekrutering door de ontwikkeling van een progressieve talentcultuur (ebook)

28 maart 2023
Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

Deze 5 rekruteringstools staan 20 april ook op Demo_Day in Mechelen

27 maart 2023
Jeroen van Geel

Jeroen van Geel (Profile Group): ‘Digitize to humanize’

24 maart 2023

Meest gelezen afgelopen 30 dagen

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

Dit zijn de populairste 10 jobboards van België: Indeed op 1

10 maart 2020
De voor- én nadelen van Kunstmatige intelligentie in het recruitmentvak

De voor- én nadelen van Kunstmatige Intelligentie voor rekrutering

19 april 2021
Lesley Arens (#ZigZagHR): 'Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI'

Lesley Arens (#ZigZagHR): ‘Kijk eerst naar rekruteringsproces en dan pas naar digitalisering en AI’

23 maart 2023
Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

Stijn Vangenechten (Byner): ‘Bij ons kan je terecht voor een complete end-to-end ervaring’

16 maart 2023
Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’


Jaron Schaillée (Minggo): ‘Snelheid is de drijvende kracht in het rekruteringsproces’

27 februari 2023

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Geen resultaten
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Artikelen
  • Demo_Day 2023
    • Aanmelden
    • Programma
    • Sprekers
      • Pitches
    • Partners
    • Locatie
    • 2022
  • E-mail update
  • Podcasts
  • Tech Landscape 2023
  • Agenda
    • Evenement toevoegen
  • Jobs
    • Gratis job toevoegen

© 2020-2023 Recruitment Tech Network | Europalaan 500 3526 KS UTRECHT Nederland

Recruitment Tech Demo_Day - 20 april 2023 - Mechelen

Recruitment Tech Demo_Day - Donderdag 20 april 2023 - Mechelen
Meld je als rekruteerder of HR-professional tot 6 april gratis aan
We gebruiken cookies op deze site. Cookies om bijvoorbeeld content te personaliseren, video en social media tools aan te bieden en om ons websiteverkeer (anoniem) te analyseren.
Cookie instellingenAlle cookies toestaan
Privacy & Cookies Policy

Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, opgeslagen in jouw browser omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfuncties van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe u deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in jouw browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om deze cookies uit te schakelen. Maar het uitschakelen van sommige van deze cookies kan een effect hebben op jouw browse-ervaring.
Noodzakelijke cookies

Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.

Niet-noodzakelijke cookies

Cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van de gebruiker te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingebedde inhoud, worden als niet-noodzakelijke cookies beschouwd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat deze cookies op uw website worden gebruikt.

Advertenties

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies houden bezoekers bij op verschillende websites en verzamelen informatie om advertenties op maat te kunnen leveren.

Analytics

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers met de website omgaan. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over het aantal bezoekers, de bounce rate, de verkeersbron, enz.

Opslaan en accepteren